2013. április 21., vasárnap

Újra itt :))

Sziasztok!
Végre megjöttem, habár még nem teljesen mert a következő héten további vizsgáim lesznek.. kivételesen szóbelik ^^ .. de gondoltam azért adok némi életjelet magamról :)
A héten megírtam 4 vizsgát, ezek eredményeit hétfő-kedd-szerda folyamán tudom meg .... fuuh nagyon kemény hét volt :'DD életemben nem tanultam mégy ennyit főleg ilyen sokáig .. este fél 12-ig O.o ... De a lényeg hogy túl vagyok rajtuk és most már csak a többire kell koncentrálnom.
Visszatérésem alkalmából ( :'DD ) csináltam egy új sablont új fejléccel képekkel stb. remélem tetszeni fog ^^.
Ééés a legfontosabb! Megírtam a novellaversenyre a sztorit és el is küldtem, amit a következő bejegyzésben el is olvashattok :) Ne felejtsetek el komizni se :D
Az eredmény hirdetés 29-e körül lesz szóval addig izgulhatunk :DD
Hamarosan jelentkezem, addig is legyetek nagyon rosszak ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése