2014. április 12., szombat

Egy kis off..

Sziasztok!
Hoztam pár friss infót.
Képzeljétek, csütörtökön túlestem a kis érettségin! Törit húztam és olyan tételből feleltem amelyiket nagyon szerettem volna húzni! Minden sikerült és max pontszámmal 5-ös lett! :) Nagyon örülök neki, most már csak a hétfői matek kis érettségi és a legvégső vizsgák vannak, utána pedig béke és nyugalom.
Más..
Lecseréltem a design-t. Remélem ez most már MINDENKINEK megfelel és nem akad senkinek semmilyen kifogása ellene. A világért sem szeretném, hogy bárkinek is sérelme essen miatta.. na de mind1 is. Igyekszem vissza hozzátok! Már gőzerővel dolgozom a folytatáson és azzal a kis meglepetéssel is! 
Hamarosan jelentkezem!
Jók legyetek! (:

2 megjegyzés:

  1. Kedves Alicia! Bár én is a kis rágalmazás révén bukkantam rád nyomát sem találtam a koppintásnak. Nagyon tetszik ahogy írsz! :)
    Nagyon várom már a folytatást és szeretnék még sok sikert is kívánni! :)
    Kitartást, puszi! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      Örülök, hogy ezt hallom és hogy tetszenek az írásaim! Próbálok sietni a következő részekkel, meg teszek mindent az ügy érdekében. :DD
      Még egyszer köszönöm :3

      Törlés