2012. október 31., szerda

Halloween a sztároknál

Jéézusom ... ti elhiszitek, hogy ez Bill Kaulitz?? O.o
Nagyon brutális lett az idei jelmeze ...



Ééés hát igen Tom Kaulitz ... ő se mindennapi az biztos ... ha összefutnék vele egy este biztos halálra rémülnék tőle ... :)


Hát .. én .. szóhoz se jutok .. über brutálisak lettek a srácok idén ...


30 STM .. hát igen .. ők mindig kitesznek magukért. De .. mintha ezt a képet már láttam volna korábban :DD ... Tomo ..wáá .. kész vagyok :'D


Liam Payne és Tom Daley



Végezetül pedig ...

Boldog Halloweent mindenkinek!!


2 megjegyzés:

  1. Bill szabályosan ijesztő, Tom meg eszméletlen jól néz ki véresen is. Örültem volna ha a 2 G-ről is lennének Halloweenes képek :)

    VálaszTörlés
  2. Hehee :D háát igen én is örültem volna .. de nem találtam sehol. Vmiért az ilyenekből ők mindig kimaradnak :S

    VálaszTörlés