2012. október 31., szerda

Szóóval


Sziasztok :)
Hoztam nektek egy pár érdekességet meg egyebeket
De először is megint jártatom a kereplőm nektek ...
Hogy miért is jött létre ez az oldal? Nos mivel IMÁDOM a Tokio Hotelt gondolom nem túl meglepő, hogy elkezdtem írni saját kitalált történeteket velük kapcsolatban. És ezt szeretném feltenni ide. Kifejezetten Tom-os oldal esz :))
A következő kérdés " hogy ismertem meg őket? " ... hmmm .. hát nem is tudom .. talán olyan 8-9 éve .. fogalmam sincs, csak az a tuti h még alsós koromban volt .. szval akkor jöttek képbe a srácok. És hát képzeljétek .. utáltam őket .. főleg Tomot .. mindig azt mondogattam, hogy " basszus hogy néz ki ez a gyerek " meg hasonlók ... így aztán mikor a TV-ben adták a Monsoon-t vagy elkapcsoltam vagy nem figyeltem oda rájuk ... De aztán ... bekövetkezett egy hirtelen változás ... náluk is és nálam is ..2009-ben megjelent a Humanoid című albumuk .. és akkor volt az amikor Tom lecserélte a rasztáit fekete afro fonatokra. Akkor adták nálunk először a TV-ben az Automatic klipjüket ... és ... hát mikor megláttam azt mondtam " te szentséges Isteen!! " .. olyan elképesztően jól nézett ki h .. wááá ... 1 másodperc alatt beleszerettem és onnantól kezdve mindig csak TH-t hallgattam .. olyan szinten hogy már ... úgymond .. belebetegedtem .. ugyanis emlékszem egy este bementem a szobámba lefeküdtem az ágyamra és elkezdtem fülessel az Automatic-ot hallgatni .. csak azt ... újra és újra .. már vagy 2 órája ez ment amikor elaludtam .. és bármilyen meglepő álmodtam .. velük .. aztán másnap mikor felkeltem rettenetesen fájt a fejem és a hátam ... pár nappal később már az ágyat nyomtam mert olyan beteg lettem .. suliba se mentem .. semmi .. vmilyen influenzát elkaptam .. így hát folytathattam a folytonos TH hallgatást ... amit azóta is minden nap megteszek. Ekkor találtam ki az első saját alkotásomat amit azóta jó pár újabb történet követett.
Most az oldalra a legújabbat szeretném majd felrakni, amit még csak most kezdek írogatni.. szval remélem tetszeni fog mindenkinek :)
Nem is beszélek tovább itt vannak a képek :








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése