2013. augusztus 1., csütörtök

Hey August! :)

Sziasztok!
Mit szóltok hozzá, milyen hamar elment ez a nyári szünet is? Már csak négy hét... még annyi se és újra suli :D Én meg mondom őszintén örülök neki, mert végre lesz mit csinálnom.. viszont részben nem örülök neki, hiszen ez az utolsó évem a középiskolában. Kijárom a 13. osztályt, tanulni kell az érettségikre és utána azt se tudom hogy mint merre tovább..  ez így egy kicsit.. frusztráló :D
De lényeg a lényeg, hogy már megírtam az IP. következő részének a felét, terveim szerint ma hozom.. de majd meglátom.
 
Előtte azonban lenne pár kérdésem. :D

Mit gondoltok, mi fog történni azon a "bulin" ?
Mi lesz a srácok hazautazásával?
Mi a véleményetek?

Kérlek Titeket, hogy őszintén válaszoljatok, mert nagyon kíváncsi vagyok a véleményeitekre és a gondolataitokra! :)) Nekem ez nagyon fontos lenne és lényegében ez határozza meg a történet netovábbját meg úgy egybevéve mindent. :) Szóval csak bátran! ^^


2 megjegyzés:

  1. Hát, ez egy nagyon jó kérdés Alicia. Eddig bármikor amikor megpróbáltam következtetni, soha nem sikerült, mert mindig jobbat találtál ki. :D És szerintem most sem lesz másképp, de ha ezt akarod, ám legyen.
    Szerintem a bulin kiderül majd egy s más, lehet hogy Channel és Tom össze melegednek, de mindez csak az alkohol hatása miatt lesz. Nem hiszem hogy a fiúk hazamennek, legalább is, Tom biztos nem. Ha meg igen, akkor Channel is követi őket.. de ezek csak következtetések, komolyan nem tudom mit forraltál ki ellenünk, de biztos vagyok benne hogy elképesztő csavar lesz, vagy félelmetesen egyszerű, mégis hihetetlen. Valami nagyon durva turpisság, erre mérget veszek. De pont ezért imádom az írásaidat, mindig valami meglepetéssel szolgálsz nekünk, ettől olyan baromira észveszejtő. Szóval hajrá, és ahogy te mondtad: "Alig várom már a könnyes összeborulást, nem sokáig bírják féken tartani az érzéseiket" ;) Ügyes vagy csajszi :) Csak így tovább! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen! Most könnyeket csaltál a szemembe.. Nagyon-nagyon szépen köszönöm!♥♥ Annyira jól esnek a kedves szavaid és annyira örülök, hogy mindig írsz és kommentálod a részeket♥♥ Imádlak és wáá .. nem találok szavakat! Köszönööm! :)))♥
      Viszont.. már pontosan tudom, hogy mi fog történni azon az estén és :DD haahaa :D megint gonosz leszek, ugyanis.. ahogy írtad.. kieszeltem egy durva turpisságot :D És már alig bírom türtőztetni magam, legszívesebben már a következő részben hoznám azt a "jelenetet", de nem akarom összecsapni :D
      Még egyszer nagyon köszönöm ♥♥:))

      Törlés