2014. január 19., vasárnap

Jó hír!

Sziasztok!

Igen mint látjátok nem bírtam megmaradni a sötét színek nélkül, ezért változtattam a sablonon. Ez van.. sötétben szebbnek látom a dolgokat :D

Jó hírem pedig a következő:

Délután leültem a kis fotelembe és elkezdtem kidolgozni az I.P. folytatását, aminek az lett az eredménye, hogy teljesen elkészültem a vázlatokkal! Az utolsó részig elterveztem mindent és már csak össze kell raknom a teljes részeket. Azt még nem tudom mikor tudom hozni a következő részeket, de ígérem amint elkészülök vele hozom. A szüneteltetés továbbra is tart, mivel nem akarok hitegetni senkit sem az új részek érkezésével. Amikor úgy érzem kész és publikálható állapotban vannak, már rakom is fel őket! :)

Hamarosan jelentkezem!
Jók legyetek! (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése