2013. május 2., csütörtök

Hírek c:

Sziasztok!
Mint ígértem megjöttem :)
És sok jó hírrel .. de egyben rossz hírrel is..
Megkaptam a kis érettségik, osztályzó vizsgák, szóbelik eredményeit. A következőképpen néznek ki:
- angol kis érettségi: 89% => 5
- angol osztályozó vizsga: 93% => 5
- angol szóbeli: 91% => 5
- informatika kis érettségi 2/1: 95% => 5
- informatika kis érettségi 2/2: 95% => 5
Szóval most naggyonnagyon örülünk, hogy ilyen jól sikerültek .. viszont ez még nem a végleges érettségi. Az jövőhét csütörtökön lesz angolból, informatikából pedig 21-én .. hmm tök jó 5 nappal a 18. szülinapom után c: .. -.- aztán május végén szóbelizek töriből, utána jönnek a szóbelik angolból és informatikából .. ami azt jelenti, hogy a blogra kb. semmi időm nem marad ://
Ezért is kellett/jutottam arra a döntésre, hogy az Impossible Promise-t szüneteltetem addig amíg ez a sok .. hát .. "szarság" le nem zajlik .. nagyon sajnálom és nem örülök neki .. de muszáj tanulnom.
Viszont a Death Cravings-et mindenféleképpen szeretném befejezni. Már nem sok van belőle .. össz-vissz 6-7 részesre terveztem .. majd meglátom, hogy jövök ki belőle.
Remélem megértitek, és azt is hogy a napokban kevesebbszer fogok jelentkezni..
Igyekszem vissza hozzátok, addig is jók legyetek! :)
Millió puszi c: ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése