2013. május 21., kedd

Röpke szusszanat :3

Sziasztoook c:
Úúristen már úgy hiányoztatok! Annyira vártam már, hogy végre egy kicsit a bloggal foglalkozhassak és már annyira elegem van ezzel a sok tanulással járó stresszből -.- már eléggé kivagyok idegileg is meg mindenhogyan ... -.-"" én nem erre lettem feltalálva .. :'DDD
Más..
Yipppiiiijeeeaaah!! Megcsináltam az előrehozott érettségiket angolból is és infóból is .. oké az már részlet kérdés, hogy milyen lesz... de azzal ráérek később foglalkozni :'DD Most már csak a törire, matekra meg a szóbelikre kell koncentrálnom... Istenem csak még egy kicsike erőt adj nekem .. csak ezt az egy hónapot még bírjam ki :D
Elvileg nemsokára meglesz a novellaíró verseny eredményhirdetése, amire nemistudomámikor jelentkeztem ééés ha egy kicsit lentebb görgettek a főoldalon, vagy esetleg bementem a " Novellák " menübe, ott is megtalálhatjátok a Stay with me című novellámat. Kíváncsi vagyok mi lesz az eredményhirdetésen.. reméljük a legjobbakat :DD
Aztááán most volt 18. sznapom és vasárnap volt egy kis buli is :D Jó volt .. kaptam soksok pénzt, szép tortát 18 db gyertyával ( külön kérésre :D ) és egy HATALMAS nagy csokor rózsaszín orchideát. ( természetesen művirág ami nagyon sokáig eláll :DD ) Még meg is könnyeztem, úgy meglepődtem. Gondoljatok bele .. reggel kómás fejjel kikelsz az ágyból, kisétálsz az ebédlőbe, már mindenki ott áll aztán meglátod azt a nagy csokor virágot .. fuuh :DD kemény volt :D
Majd ha tudok, hozok róla képet is ^^.
Most viszont ennyit szerettem volna.. ha tudok majd még jelentkezem :))
Addig is rosszalkodjatok sokat :P :3

Jaaa és mielőtt még el nem felejteném :DD az oldal mint látjátok ismét új sablonnal bővült. Most igyekeztem valami meleg árnyalatosat összerakni :D ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése