2013. május 24., péntek

Novella verseny?!... szánalom :'DD

Sziasztok!
Megérkezett a novellaíró verseny eredményhirdetése .. és hát NEM kaptam helyezést ... :'DDD amin én már csak nevetni tudok... egy az, hogy írtam több mint 15 oldalt a SEMMIÉRT, kettő hogy Én voltam az egyedüli aki időben elküldte a novellát .. a többiek " lustasága " ( oké most lehet kicsit túloztam... ) szval amiért nem küldték el időben a novellákat legalább 2 héttel meg lett hosszabbítva a határidő. Ergó én már legalább 1 hónapja elküldtem a versenyre az írásomat és vártam a végeredményre. És azt már csak úgy utólagosan megjegyzem ezzel kapcsolatban, hogy nekem ráadásul 2x is el kellett küldenem .. mert vmiért nem sikerült elmenteni az e-mailben csatolt dokumentumot. A másik ami szerintem eléggé szánalmas az az, hogy egy olyan személy kapott első helyezést aki 3 oldalt írt ... ismétlem 3 OLDALT.. hozzáteszem a 2-3. helyezett sem erőltette meg magát a terjedelmet illetően ... :'DD és... hát nem tudom most lehet hogy nagyképű, beképzelt hisztis libának néztek .. de már ne is haragudjon senki .. az én véleményem szerint egy novellaíró versenyre el se lehetne küldeni 5 oldalnál rövidebb alkotást... Oké azt nem mondom, hogy rossz a története .. mert nem olvastam... biztos érdekes is és jó is .. de most értitek.. ennyi erővel akár én is írhatok egy 2 oldalas valamit amit mondjuk úgy le se tojok és csak úgy gyorsan összefirkantok .. mert sztem egy 2-3 oldalas történet megírásához nem sok erőfeszítés kell..
Mindenesetre tanultam a dologból .. és BIZTOS hogy ezentúl nem fogok egy héten keresztül napi 1-2 órákat görnyedni a füzetem fölött azért hogy szívem-lelkem beleadva megírjak egy olyan történetet amit aztán annyival letudnak, hogy " Köszi hogy elküldted a munkádat, reméljük máskor is jelentkezel "  :'DD Köszi de én az ilyenekből inkább kimaradok.. nem fogok a semmiért dolgozni. Mert elmondhatom, hogy ezen a novellán dolgoztam eddig a legtöbbet és lépésről lépésre írtam meg. Én szerintem igenis JÓ lett és nagyon-nagyon összeszedett .. egyáltalán nem egy összecsapott 3 oldalas valamicske ..
Na de mindegy is .. ezért is szeretem a blogomat és ezért is szeretlek TITEKET, mert Ti legalább megbecsülitek és értékelitek nem csak az én, hanem a mások munkáját is..  Az is igaz, hogy mostanában nem tudtam túl sűrűn jelentkezni a vizsgák-érettségik miatt .. de ezzel nem csak én voltam/vagyok így. És mégis mindennek ellenére nagyon sokan látogatjátok az oldalt és továbbra is izgatottan várjátok az IP következő részeit ( hjaaaj csak lenne már nyári szünet .. annyi ötletem van a folytatással kapcsolatban :33 ) .. Szval nagyon köszönöm Nektek ezt a végtelen nagy kitartást és biztatást! :)))♥
Azt hiszem erről ennyit .. elmondtam a véleményem.. és ezen most nem fogok hónapokig rágódni .. ugyanis nincs MIÉRT :'DD 
Viszont azért az Emléklapot kiteszem .. hogy legalább emlékezzek rá, Én is jelentkeztem erre a versenyre ...


Aki esetleg még nem olvasta volna a történetet az ITT megteheti!

Minden jót Nektek! Legyetek jók, hamarosan jelentkezem .. és majd azt is megtudjátok miért :)♥

2 megjegyzés:

  1. Én olvastam a novelládat, nagyon jó, sőt nem is jó.. szenzációs. Őszintén ledöbbentem mikor olvastam hogy nem kaptál dobogós helyezést, és ne hidd azt hogy önteltnek tartunk, mert egyáltalán nem. Nagyon jól tudom hogy ha novellát is írsz baromi sok munka van benne , mert a szívedet lelkedet beleadod, erre tessék... csak ennyit kapsz "köszi a részvételt.. " chh.. a másik meg.. be se tartották az időpontot.. nekem nagyon úgy tűnik hogy bunda volt a helyezés.. De ne is törődj velük. Igazad van, elég ha te és az olvasóid, vagyis mi tudjuk hogy igenis szenzációsan írsz, beleadsz mindent hogy olyat adj ki a kezeid közül ami szerinted megfelel, szerintünk pedig eszméletlenül jó :) Bocsi hogy ilyen nyakatekerten fogalmazok, de komolyan meglepődtem ;)
    Szóval dióhéjban.. Így tovább, és vedd úgy hogy megkaptad az első helyezést :) Tőlem biztosan :)
    Egyébként már várom a nagy visszatérésedet, hiányzik az IP :) És te is :) Kitartás a vizsgákhoz, és várunk vissza :) :* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm Ann :))
      Teljesen meghatódtam annyira aranyos vagy ♥♥ Nem tudom biztosra .. de én is úgy gondolom hogy itt valami kis stikli lehet a dologban :D viszont már nem is érdekel :DD alig várom hogy végre letudhassam ezt a sok szutykot és hozhassam a többi részt az IP-ból :))♥
      Még egyszer köszönöm és igyekszem visszajönni.. véglegesen :D♥♥

      Törlés