2013. február 9., szombat

Tuti héét .. vagy mégsem? :SS

Sziasztok :)
Kicsit megkésve ugyan, de gondoltam hozok némi hírt magamról :D
Elég .. érdekes hetem volt .. de leszámítva a sulis/személyes/szerelmi gondjaimat ... fuu azta ezt a hetet soha nem fogom elfelejteni!! Hála az egyik bnőmnek .. aki mint kiderült megszállott TH rajongó volt .. volt kint egy csomó koncertjükön is meg minden .. és állítása szerint már kinőtte ezt a korszakát. És mikor erről beszélgettünk suliban .. egyszer csak megemlítette, hogy majd lehet hogy hoz nekem valamit/miket..
Aztán végül is szerdára hozott nekem egy szatyrot .. tele pakolva TH-es CUCOKKAL!! **--** ÚÚÚRIISTEEENN!! Azt hittem szívrohamot kapok annyira izgatott voltam. Nem mertem megnézni mi van benne egész nap .. csak akkor néztem meg mikor hazaértem... és ..fuuuh.. a csomagban volt 2 TH-es póló ( jók ráám hahahaa :D ) egy nagy hűtőmágnes, egy kulcstartó, a TH-es könyv ( Ahogy a torkodon kifér ) éés .. most figyeljetek ... az összes EREDETI TH-ES CD-T megkaptam .. plusz még egy DVD-t is kaptam az európai turnéról.. hát ez kész ... annyira de annyira boldog voltam h azt elmondani nem tudom.. ♥
És csak úgy ráadásnak megemlíteném .. a csajszi kint volt a magyarországi koncerten is és az első sorban volt *--*  és mikor Tom ledobta a törülközőt a közönségbe ő is elkapta és megszerezte egy darabját és azt majdnem nekem adta.. csak végül nem lett meg .. az is lehet h kidobta már .. de nem érdekel :DD basszus .. belegondolni abba h az valamikor Tom kezében lehetett és most én foghatnám .. isteneemm.. nagyon kész voltam :DD
Úgyhogy .. tömören ennyit a nagy boldogságomról .. ( azért így hétvége felé akadtak problémáim de majd lesz valahogy :D )
A részről... már elkezdtem írni és tudom is h nagyjából mit akarok de nem tudom mikorra lesz kész :D szóóval TÜRELEM :))) ♥
Mára ennyit majd jövök :DD
Ui: legközelebb hozok képeket a csomagról *--*

1 megjegyzés:

  1. úúúúúúúúúúúúúúúúúúúú..dejónekeeeeedd!! ♥ húúú naggyon kíváncsi vagyok hogy hogy néznek ki az új holmiiik:DD és persze a részre is;) siess :)

    VálaszTörlés