2013. szeptember 25., szerda

Helyzet van (: /// I.P. előzetes

Sziasztok! :)
Van egy jó és egy rossz hírem! 
Kezdem a jóval...
A mai naptól kezdve egész héten itthon leszek, mivel lebetegedtem. Voltam orvosnál is és kiírt. Szóóóval beindul az írás :DD wahahaahaa. Meg aztán szeretnék valami új sablont csinálni (igen már megint) valami fehéresben gondolkozom, hogy ne legyünk mindig olyan sötétbe burkolózva. Adhattok ötleteket nyugodtan, mert hajlamos vagyok a sötét színek alkalmazására is :'D
A rossz hír pedig... hát igazából nincs is rossz hír :D
Hamarosan érkezik az I.P. következő része. Gondoltam mutizok belőle egy apró részletet. Íme:

Miután leszálltunk a gépről Tommal elindultunk felvenni a csomagjainkat. Ahogy egymás mellett sétáltunk hirtelen egy meleg kéz érintésére lettem figyelmes. Meglepetten néztem le összekulcsolt ujjainkra, majd értetlenül Tomra pillantottam.
- Mi van, ha a rajongók felismernek? - kérdeztem félénken
- Nem fognak. - válaszolta - És különben sem érdekelne. Nem foglak rejtegetni mint valami bűnözőt. Szeretlek és azt akarom, hogy mindenki tudja! - nézett mélyen a szemembe, majd bátorításképp megszorította a kezem.

Remélem kellőképpen felcsigáztalak benneteket, ígérem sok meglepetéssel fog szolgálni a 32. Rész .. hmm.. mi az hogy :)) Igyekszem vele ahogy csak tudok // bár ahogy elnézem a nagy semmittevések közepette biztos akad majd időm az írásra is ^^. //

Aztán mint azt már korábban is mondtam, kihirdettem egy újabb novellaíró versenyt amire a jelentkezési határidő 30-a, azaz hétfő. Már nem sok van addig, szóval kérlek Titeket akik szeretnének jelentkezni, mihamarabb tegyétek meg! Nagyon örülnék neki :)

Majd jövök, addig is jók legyetek :3♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése