2013. szeptember 29., vasárnap

Újabb FRISS (:

Sziasztok!
Most nem résszel érkeztem... vagyis annak is vehetjük. A lényeg, hogy nyitottam egy új blogot, ahova a Tőletek beküldött történeteket fogom kiposztolni. Bátorításképp is szolgálhat azoknak akik még nem merik felvállalni a nevüket írásaikban, vagy esetleg nincs blogjuk.. bármi! Szóval itt is szeretném közölni, aki szeretné, hogy mások is olvassák történeteit, nyugodtan írjon nekem egy e-mailt és ott mindent megbeszélünk! Nem harapok, szívesen segítek mindenben mindenkinek! Lételemem a blogolás és az írás! Már fel is került az oldalra az első történet. Dirty Games In Germany. Nagyon-nagyon izgalmas történet, megéri elolvasni! Engem teljesen feldobott és nagyon megszerettem, már most!

Az oldal, ahova felkerülnek a történetek:

Erre az e-mail címre írhattok:

Nyugodtan éljetek ezzel a lehetőséggel, én nagyon szívesen felrakom a történeteiteket, legyen az bármilyen - egy feltétele van, TH-s történet legyen - írótól származó!

2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó ötlet Alicia! Én is gondolkodtam rajta, de idő hiány miatt elvetettem az ötletet. Örülök, hogy megcsináltad. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönööm! :)
      Igazából engem is csak egy kapott email szánt rá, hogy végül megcsináljam. És gondoltam, miért ne! :DD

      Törlés