2013. szeptember 30., hétfő

Közkívánatra! :)

Sziasztok!
Gondolkozom ezen már egy ideje és 1x meg is próbáltam, de nem jött össze.. viszont most azt hiszem lehet meg kellene próbálnom újra. Szóval arra gondoltam csinálok egy FB oldalt a blognak, részben azért mert akkor ott megtudhattok friss infókat a történetekről hamarabb, mint itt... részben pedig akkor nem kellene állandóan az Aliens csoportba posztolgatnom, ahonnan emiatt már lassan kiutálnak engem :DD♥ És hát ezzel kapcsolatban szeretném kikérni a véleményeteket, mit szóltok hozzá? Hozzászólásban várom a válaszokat vagy akár chat-be és akkor majd az alapján eldöntöm ^^.

Aztán..

Lejárt a jelentkezési határidő a novellaíró versenyre, aki eddig jelentkezett felírtam, viszont akitől nem kaptam semmiféle visszajelzést azt már nem tudtam felírni. Így tehát most ennyien vagyunk:


Novellák beküldési határideje: 2013. Október 28.
/// Nem véletlenül választottam ezt az időpontot ///

nick-girl@freemail.hu e-mail címre várom a műveket
 
Sok sikert mindenkinek a versenyhez, én már izgatottan várom a műveket!

2 megjegyzés:

  1. A fb oldalnak nagyon orulnek, most is nezegetem neha a "regi" oldit :)
    /a nem jelentkezes miatt pedig keerlek ne olj meg :( /

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben és nagyon köszönöm, hogy még most is felnézegetel rá :DD Én pont ma mentem fel rá.. kb 1 óra alatt eszembe is jutott az email-cím xD
      Dehoggyiiiiiis! Nincs semmi gond, megértem és természetesen elfogadom ^^. Nincs harag :P♥♥

      Törlés