2013. október 28., hétfő

1 éves a blog!

Sziasztok!
Hát végre elérkezett ez a nap is. Ma 1 éves az oldal! (:
Bevallom, amikor még elkezdtem, nem fűztem hozzá túl sok reményt, de aztán lassan-lassan ide tévedtetek Ti, drága olvasóim és ezáltal úgy éreztem, már nincs megállás. Meg aztán persze ott volt az Impossible Promise is, amit feltétlenül megszerettem volna írni. Na hát arról sem gondoltam volna, hogy eljut idáig!

Ígértem nektek 1-2 meglepetést, nos hát a következők lennének:

- Bárkinek bármi kérdése van az oldallal, történettel kapcsolatban az HOLNAPIG felteheti nekem őket és válaszolok rájuk. Csak most és tényleg legyen bármilyen kérdés, válaszolok rá. Akár a történet folytatását illetően, akár amit csak szeretnétek,

- Ha van rá érdeklődés hozok nektek pár képet a füzetbe jegyzetelt írásaimról, saját kezűleg készített könyvecskéimről,

- Ha úgy érzitek még nincs minden veszve, kaphattok 1 hét haladékot a novellaíró versenyhez.

Egyelőre ennyi lett volna, izgatottan várom az üzeneteket, visszajelzéseket! :)
Még jelentkezem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése