2013. október 29., kedd

Én és az a jó szívem...

Sziasztok!

Na hát először is őszintén szeretnék hozzátok szólni. Kicsit - nagyon - csalódott vagyok az elmúlt 1 hetet illetően. Egy az, hogy összehoztam ezt a szülinapozós programot. Szerveztem dolgokat, FB-on is hirdettem, ehhez képest SENKI nem küldött semmit. Ehhez sajnos nem is tudok mit hozzászólni. Csak annyit, hogy LEFÚJVA AZ EGÉSZ!

Úgyhogy most másról inkább...

Nem fűztem hozzá túl nagy reményt, már-már ott tartottam, hogy megszüntetem az egészet és az oldalt is szüneteltetem egy ideig - amin hozzá teszem, még most is erősen gondolkozom - de miután volt 1-2 lelkiismeretes ember, aki írt vagy üzent nekem valamilyen úton - elsőként kiemelve ANN-t, aki egyedüliként elküldte nekem a novellát - arra jutottam hogy 1 HÉTTEL meghosszabbítom a beküldési határidőt. Így tehát a novellák beküldésének határideje mostantól 2013. November 5-e!

Remélem ez már mindenkinek megfelel és TÉNYLEG elkülditek a novellákat! :)

Ui.: remélem mindenki észrevett egy újdonságot az oldal jobb felső sarkában, amiről hamarosan többet is megtudhattok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése