2013. október 26., szombat

Novellaíró verseny helyzet

Sziasztok!
Mivel még mindig nem kaptam senkitől sem egyetlen egy novellát, kezdek kicsit kétségbeesni vagy talán inkább kétkedni a verseny értelmét illetően. Nem is tudom igazából mire vélni, hiszen még csak visszajelzéseket és üzeneteket sem kaptam ezzel kapcsolatban. Elhiszem, hogy kicsit sűrű napjaink vannak, suli munka meg egyebek, de azért ez már ijesztő. Úgyhogy arra jutottam, hogy ha 28-ig nem kapok 1 db novellát sem, vagy valamiféle üzenetet a késéssel/bármi egyébbel kapcsolatban, a novellaíró versenyt MEGSZÜNTETEM. (:

Remélem mindenki megérti, úgy gondolom a semmiért nem éri meg egymás idejét rabolni. Az ígért részeket pedig a szünet folyamán hozom ^^

3 megjegyzés:

  1. Szia Alicia! :)
    Nagyon sajnálom, de én nagyon válságban vagyok a novellát illetően. Fogalmam sincs, hogy el tudok-e készülni vele határidőre, viszont mindent meg fogok tenni az ügy érdekében. Ne haragudj, hogy csak most jelentkeztem, de úgy gondoltam, hogy már régen készen leszek vele, és akkor már rögtön küldtem is volna. De most nagyon nem megy... :/
    Mindenesetre, igyekszem.
    xoxo ♥

    VálaszTörlés
  2. Szia Alicia!
    Sajnos nem vagyok benne biztos, hogy eltudom készíteni a novellát. Közbejöttek olyan dolgok az életemben, aminek hatására szinte semmi időm nincs írni (és sajnos voltam olyan felelőtlen, hogy nem dolgoztam előre).
    Remélem nem haragszol meg emiatt.
    További szép szünetet neked! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Alicia!
    Próbálom tartani a határidőt, és megígérem hogy mindent beleadok hogy elkészüljek a novellával. Remélem nem haragszol, sajnálom hogy eddig nem jelentkeztem, de inkább nem is magyarázkodom..
    Remélem jól telik a szüneted, írj sokat!
    puszi: Ann

    VálaszTörlés