2013. október 6., vasárnap

1. születésnap!

Sziasztok!
Hoztam egy kis információt Nektek! (:
Nem tudom ki vette észre, ki az aki figyelemmel követte a blog alakulását, de képzeljétek hamarosan 1 éves lesz az oldal! Igen, bizony mi is csatlakozhatunk a rendszeresen vezetett blogok sorába! Igazából most erről többet nem is szerettem volna mondani, mivel:

Ha Te is igazán az oldal tagjának érzed magad, nincs más dolgod mint:

- kövesd figyelemmel a blog FB oldalát
- legyél itt November 1-jén
- vegyél részt a hamarosan kitűzendő eseményeken

Remélem sokan összegyűlünk addigra, nem véletlenül ezt a dátumot választottam, és ha már nekem is van egy FB oldalam (most ide mindenki képzeljen el egy nagyon büszke fejet >.<") gondoltam akkor Én is csinálok egy kis "trendet" FB-on.
Na de erről később, még időben mindent sokkal részletesebben elfogok árulni ^^.
Hamarosan jelentkezem addig is jók legyetek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése