2013. november 15., péntek

Fejlemények

Sziasztok!
Végre valahára PÉNTEK van! Ezúton is szeretném megköszönni a jó Istennek, eme szép gesztusát, amikor teremtette a Földet hogy 7. nap megpihent és azt is, hogy létezik olyan, hogy szombat HÉTVÉGE!! ...
Na de most komolyra fordítva a szót. Ti hogy bírjátok a sulit? Én egyre nehezebben. Annyi gond, feszkó, idegbetegeskedés van, hogy azt elmondani nem tudom. Kegyetlenül nehéz az utolsó év. Semmi szabadidőm, pihenés, nyugodt lelkiismeret... semmi. Egész nap csak azon rágódom, hogy "úristen nem tanulok eleget, nem is tudom miből kell, megfogok bukni" .. oké ennek java része túlzás, de azt hiszem bőven érzékeltetni tudtam mit is érzek/gondolok manapság.
A bloggal kapcsolatban, annyit hogy a hétvége folyamán érkeznek a frissek. Értem ez alatt a részeket, az interjút a novellaíró verseny nyertesével, azaz Ann-nel, továbbá sablon cserét is szeretnék beiktatni. Nem is mondtam nektek, mivel nem sok időm volt a blogra mostanában, de ez a mostani ami van igazából Halloween-i lett volna, ami már kicsit nagyon régen el múlt... sebaj. 
Hamarosan jelentkezem, remélem mint mindig Ti is itt lesztek! :)

2 megjegyzés:

  1. Fuu megértelek a tanulással kapcsolatban, csak annyi a különbség, hogy én nem teszek semmit a jobb jegy érdekében:'DD lusta vagyok na:P
    És IP.. rettentően-szörnyen-nagyon-fuudenagyon várom már a következő részt, és az interjúra is kíváncsi vagyok*·*
    A sablon.. hahaaa már akartam mondani, hogy mi történik, hogy egyre kevesebbszer cserélsz sablont;P
    Én itt leszek (remhetőleg), és várom a frisseket;)
    Puszillak♡♡♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen nagggyon örülök, hogy várod a részeket, ígérem megteszek mindent hogy minél hamarabb hozni tudjam!! :) Köszönöm♥

      Törlés