2013. november 10., vasárnap

Novellaíró verseny * Eredményhirdetés

Sziasztok!
Meghoztam a helyezéseket :)
Sok hozzáfűzni valóm nincs, talán csak annyi, hogy mivel csak 2 db novellát kaptam így csak 2 helyezés van. Erről már korábban is beszéltem ezért nem kívánom részletezi. Akik jelezték, hogy nem tudják elküldeni a novellákat azoknak köszönöm, hogy vették erre a fáradtságot, viszont akikről már kb 1 hónapja nem tudok semmit.. nos no comment.

A helyezésekről annyit, hogy nem az alapján döntöttem, hogy ki volt az ügyesebb... talán inkább profibb író, hanem az alapján döntöttem amelyik novella jobban megfogott és amelyik több érzést váltott ki belőlem. Nagyon-nagyon szépen köszönöm Nektek kettőtöknek, hogy mindig itt vagytok és mindig számíthatok Rátok, ez nagyon fontos és sokat jelent nekem! Gratulálok mindkettőtöknek, ügyesek voltatok és remélem, hogy még sok-sok - nem ehhez hasonló - novellaíró versenyen részt vesztek majd! :)

Szóval tehát a helyezések:


I. Helyezésért járó díjat kapja:
Ann
 
Aki továbbá részese lehet egy interjúnak és 1 hónapon keresztül hirdetni fogom az oldalát!
Gratulálok! Nagyon ügyes voltál! :)♥


II. Helyezésért járó díjat kapja:
Gratulálok! Nagyon ügyes voltál! :)♥

2 megjegyzés:

  1. Azta mindenit, annyira de annyira hálás vagyok Alicia. Nagyon köszönöm, nem számítottam rá :) Remélem legközelebb min. 10 - en fognak a versenyre jelentkezni, hidd el, megérdemelnéd. :)
    A továbbiakban is rendszeres olvasód maradok, és várom a részeket.
    Még egyszer nagyon köszönöm, és gratulálok Diane - nek is. :)
    <3
    Puszi, Ann :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon-nagyon köszönöm Alicia! :) Ahogy a lehetőséget is! Ann, Neked pedig gratulálok! Megérdemelted! ;) ♥
    xoxo ♥

    VálaszTörlés