2013. november 6., szerda

Novellaíró verseny * Hírek

Sziasztok!

Most van egy kis szabadidőm és a tanulással is egész jól állok, így gondoltam gyorsan írok nektek és mesélek egy-két fontos tudnivalóról.

Tegnap lejárt a novellák beküldési határideje, ami hozzáteszem 1 héttel meglett hosszabbítva... Nos ehhez képes csak 2 embertől kaptam meg a novellákat... Nem tudok mit hozzáfűzni. 1-2 emberről tudtam, hogy miért nem tudta elküldeni, mert ŐK üzentek, ellenben a többiek... hogy szépen magyarul fejezzem ki magam magasról tojtak az egészre.. Csalódott vagyok azt nem tagadom, de talán leginkább csak tanácstalan, ugyanis 2 novellával nem igen hiszem, hogy értelme lenne ennek az egész eredményhirdetős dolognak. 
Viszont szívtelen sem akarok lenni azokkal szemben akik becsületesen megírták és elküldték a novellákat, így arra jutottam, hogy a hétvégén lesz valami "eredményhirdetésszerűség"..
Nagyon szépen köszönöm nektek Ann és Diane, hogy legalább ti ketten elküldtétek! Hétvégén jelentkezem a fejleményekkel.

Aztán egy másik dolog..
Mit szeretnétek olvasni? Melyik történetből hozzak frisst, melyik érdekelne a leginkább?
Várom mindenkitől a kívánságokat :)

Hamarosan jelentkezem!
Addig is jók legyetek! (: ♥

2 megjegyzés:

  1. Impossible Promise-t jó lenne, ha folytatnád! Nagyon - nagyon várom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Rendben és köszönöm szépen, hogy írtál! :)

      Törlés