2012. november 4., vasárnap

Dííj ^^

Sziasztok!
Egy újabb díjat kaptam ez esetben - től. Naggyon szépen köszönöm neki :)))

 
11 dolog rólam:
- Imádok alternatív rockot hallgatni
- Szeretek olvasni
- Kedvenc hobbim a karkötő csomózás
- Szeretek segíteni másoknak, imádok korrepetálni embereket angol-orosz nyelvből :)
- Naggyon nagyon szeretem a cicáimat ( igen van több is :D )
- Viszonylag vissza húzódó személység vagyok
- Sokszor elgondolkozok olyan dolgokon is amilyeneken más emberek szerintem nem szokta .. ( ez egy igen nagy furcsaság bennem >.< )
- Valamilyen oknál fogva szeretek takarítani
- Nem nagyon szoktam eljárkálni itthonról, leginkább szüleimnek segítek
- Szeretek romantikus filmeket nézni
- Úgy tervezem hogy a halálom oka zene hallgatás túladagolása legyen >.<

Ket kérdései:
1) Mutasd be picit magad.
Fuuh .. hát...kezdjük ott hogy egy lassan 18 éves barna hosszú hajú, kék szemű lány vagyok >.< .. aztán Erzsébetre járok középsuliba, közgazdasági szakon vagyok, beszélek angolul - oroszul - magyarul, előrehozott érettségizem májusban és jövőre ( 13-ban ) érettségizek, egy egész jó tanuló diáknak mondhatom magam.
2) Írd le az internetes pályafutásodat (mióta blogolsz, ha írsz mióta írsz).
Azt hiszem lassan 5-6 éve írok. Kis füzetekbe. Már egy csomó összegyűlt belőlük, ami mind el van pakolva a szekrényem alá... Blogolni .. hát komoly szinten, 1-2 éve blogolok. Előtte mindig csak úgy kedvtelésből blogoltam.
3) Vannak mániáid?
Peeersze ..Pl ha van egy szám ami nagyon megtetszik azt megállás nélkül meghallgatom egymás után több ezerszer is .. éés mikor valamilyen új történet jut az eszembe mindig bemegyek szobámba, viszem a CD- lejátszóm és a kedvenc zenéimet hallgatva alkotok. És azt nem elfelejteni, hogy a kis fotelecskémben elterülve :))
4) Mi a hobbid?
írás, olvasás, zene hallgatás, karkötő csomózás, sablon szerkesztés .. de csak egyszerű sablonokra értve :D tehát ilyen fúúdenagyon profi sablonokat nem tudok megszerkeszteni
5) Könyvek vagy filmek? Melyiket szereted jobban és miért?  
nem is tudom .. vannak filmek amiket szeretek, de talán inkább a könyveket jobban szeretem. Főleg ha a neten olvasok kitalált történeteket. Azt nagyon szeretem. Ééés hogy miért? Talán azért mert ott jobban elszáll az embernek a fantáziája :D nem tudom ...
6) Van olyan zene amit képtelen vagy megunni?
iggeeeen :D Tokio Hotel, Linkin Park, 30 Stm, Nickelback, Three Days Grace .. soha nem fogom megunni őket
7) Optimista, pesszimista, vagy realista vagy?
Realiasta
8) Kedvenc színész-énekes/nőd? Miért?
wáháá :D kedvenc színész- énekesem Jared Leto .. isssszonyat jó pasii, kedvenc énekesem Bill Kaulitz *--* de a bátyját Tomot jobban csípem :DD
9) Ha 2012 decemberében vége lenne a világnak, mi lenne az amit mindenféleképpen megcsinálnál előtte? 
Azt hiszem igyekeznék megvalósítani az álmaimat .. nem tudom .. még annyira mélyen nem gondolkoztam el ezen :)
10) Mióta szereted a Tokio Hotelt (már ha szereted :)? 
még hogy szeretem? Imáádom *--* .. őőő ..hát elég régóta. De talán akkor szerelmesedtem bele amikor Tom lecserélte a rasztáit :D ez kb. 3-4 éve volt
11) Van olyan valaki az életedben akiért bármit megtennél?
A családom, természetesen .. és hát .. fél éve volt egy személy akiért bármit megtettem volna ,de ezt Ő sajnos nem értékelte .. így róla inkább nem is ejtek szót :)

Saját kérdéseim azoknak, akiknek a díjat továbbadom:
1.  Kedvenc együttes/ énekes
2. Milyen gondolataid vannak a világ körforgásáról?
3. Hobbyd?
4. Írd körül magad
5. Mit szoktál a leggyakrabban csinálni mikor egyedül vagy otthon?
6. Van célod a jövőre nézve?
7. Ha lehetőséged lenne elmenni egy Tokio Hotel koncertre, ki az a 3 személy akit magaddal vinnél?
8. Kedvenc könyv? ( ha szoktál olvasni :D )
9. Melyik városba laknál a legszívesebben?
10. Mit tennél ha találkozhatnál a " példaképeddel " ( legyen az mondjuk egy híres ember )
11. Sportolsz? Ha igen, mit?

Akiknek tovább adom a díjat, mert megérdemlik :

4 megjegyzés: