2012. november 21., szerda

Könyvajánló

Sziasztok
A napokban kiolvastam egy könyvet amit naggyon naggyon megszerettem. Egyenesen szerelmes lettem. Annyira de annyira jól fogalmaz, mindent olyan részletességgel ír le hogy az valami hihetetlen. Bár igaz, hogy én alapból sokat olvasok, de ez most teljesen más volt. Szinte faltam a szavakat a könyvből. Eddig a buszon soha nem olvastam semmit, mert egy megrögzött szerencsétlenségem van, vagyis ha olvasok a buszon vagy mozgó járműben lefele nézek elkap a hányinger. Igen ez elég rossz .. de most még ezt is totál " letojtam " .. a buszon is sőőőt még a kocsiban is olvastam a könyvet. Egyszerűen nem tudtam letenni a kezemből.
Na de hogy ne csak áradozzak, tessék egy kis illusztráció a könyvről :


Debra Mullins - Három éjszaka

A kártyaszerencse forgandó - apja elveszti mindenét, s az ifjú, ártatlan Aveline Stoddhard is elveszti lányságát. Apja adóssága és élete fejében odaígéri magát három éjszakára Lucien DuFeronnak. Három hosszú éjt kell eltöltenie szenvedéllyel és párját ritkító érzékiséggel e heves, lenyűgözően férfias fiatalember karjai között, akit a társaság csak Luciferként emleget kalandjai miatt. A három éj túlságosan hamar elszáll... s amikor letelik, a jóképű gazembernek nyoma veszik.
Árulás juttatja bűnözők kezére Lucient. Öt évvel elrablása után visszatér Londonba - keresi a gaztett felelősét -, s megtalálja álmai asszonyát. Aveline még csábítóbb lett a feledhetetlen három éjszaka óta, melyet egymás karjaiban töltöttek. Lucien bosszúszomja nem maradhat kielégítetlenül. Ha a nyomok Aveline közeli hozzátartozójához vezetnek, vajon örökre tönkreteheti-e annak az egyetlen asszonynak a szerelmét, aki képes lenne megszabadítani őt?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése