2012. november 30., péntek

Writefortomorrow - tól


Sziasztok ^^.
Egy újabb díjat kaptam  writefortomorrow  -tól. Ez esetben naggyon széépen köszönöm neki :)



writefortomorrow kérdései

1) Mióta vagy Tokio Hotel fan?
Hááát .. megszállottan olyan 4 éve talán. És úgy gondolom hogy az volt életem egyik legjobb cselekedete mikor bekapcsoltam a TV-t :D
2) Mi életed első emléke?
Jujjj ez de jó kérdés :) életem első emléke az volt amikor a tesóimmal fogócskáztam anyuék szobájában :DD Még most is emlékszem h olyan pici voltam h simán elbújtam a kanapéban és nem találtak meg :DD nagyon jó volt 
3) Vannak megrögzött szokásaid?
De méég mennyi :)) De azt hiszem az egyik legbetegesebb az az hogy minden egyes nap mikor hazaérek suliból előveszem a telómat és végig hallgatom az összes kedvenc számom .. mondván h ellazítom magam a tanuláshoz >.<
4) Vannak testvéreid? Hány?
Vannnak :) éés kettő egy húgom és egy bátyám
5) Mennyire tartod magad bolondnak?
Teljes mértékben >.<
6) Meg vagy elégedve magaddal?
Nem teljesen, de sztem mindenkit a hibáival együtt kell elfogadni és szeretni. Aki erre nem képes az meg sem érdemli a barátságod :)  
7) Ha egy napra belebújhatnál akárki bőrébe, ki lenne az és miért?
Űűűű nem tudom .. mondjuk az a lány akibe Tom Kaulitz egy szép napon halálosan beleszeret és élete végéig együtt lesznek :))
8) Volt már olyan, hogy beleszerettél egy elérhetetlen hírességbe? (Ha igen, ki volt ez?)
Peersze hogy volt .. nem is egyszer :D Először Chad Kroeger, Jared Leto és Tom Kaulitz .. de az örök szerelmem Jared Leto :'DD
9) Tegyük fel, egy nap van hátra az életedből, mi az első dolog, amit teszel?
 Feladatom a pappal az utolsó kenetet >.< .. amúgy nem tudom :D Ezt sztem csak akkor abban a pillanatban tudnám megmondani
10) Melyik a kedvenc ünneped és miért?
Karáácsooony :)) mert akkor van a fa díszítés amit imádok és mint minden évben most is felfogom aggatni a szobámat az égőimmel :)) kedvenc hobbim
11) Van olyan dolog, amit senki sem tud rólad, még a legjobb barátaid, vagy a szüleid sem?
Persze :) és mivel ezt senkinek nem mondtam el és senki nem tud róla, így most ide se fogom leírni :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése