2013. január 2., szerda

B.Ú.É.K mindenkinek! : )

Sziasztok!
Igen tudom .. eléggé elhanyagoltalak titeket. De nem azért mert már elment a kedvem az írástól-blogozástól .. egyszerűen csak pihenni akartam a téli szünetben. ... Bár ez nem nagyon jött össze, mert alig tudtam elaludni néha .. szval mind1 is
Viszont!
Új Év van gyerekeeek!
2013.. hmm .. a horoszkópom szerint 2013-ban megtalálom a nagy Őt. .. (dejóislennehuuhh) érdekes gondolat. Majd meglátjuk mi sül ki belőle.
És hogy tettem-e fogadalmat erre az évre? .. Nos .. igen. De azt most nem árulom el.
És a suli .. hmm .. hnap oskola.. Őszintén mondom semmi kedvem hozzá. Nem is tanultam semmit a szünetben, és sztem ezzel nem csak én vagyok így.
És iiggeeen. A blog.
Eszem ágában sincs abbahagyni sem szüneteltetni. Ha lesz időm és tudok hozni frisseket akkor biztos h hozom őket. A történetet is folytatni fogom csak még nem tudom mikor lesz időm megírni.
Úgyhogy készüljetek mert bármikor betoppanhatok az új résszel. Ígérem sietek vele.
Boldog Új évet mindenkinek :))

2 megjegyzés:

  1. Megnyugodtam :)
    És az én horoszkópom is mindig azt írja, hogy megtalálom a nagy Őt :D
    Nagyon várom a részt! :)
    Boldog új évet! :)

    VálaszTörlés