2013. január 19., szombat

Dizi+hírek

Sziasztook :))
Csináltam új dizit, mert az előző kicsit túl vidám volt a történethez .. főleg azokhoz a részekhez viszonyítva amik hamarosan érkeznek!
Bevallom kicsit félek attól hogy amiért ilyen sokat kimaradtam már kevesebben/vagy talán senki nem foglya olvasni a blogom. De azt hiszem meg kell értenetek .. és tudom hogy nem csak én vagyok így .. főleg ebben a korban. De nekem muszáj, hogy a suli legyen az első.
És képzeljétek. A napokban nagyon alaposan át kellett gondolnom a dolgokat és ha nehezen is, de meghoztam egy nagyon kemény következményekkel járó döntést. ( nyugi nem a bloggal kapcsolatos )
Jelentkeztem az angol előrehozott érettségire. És bár mindenki azt mondja, hogy menni fog mert ügyes vagyok és képes vagyok rá, én azért mégis nagyon félek. Hisz itt van még az infó előrehozott érettségi is. Rettenetesen izgulok és ezért is hanyagolom a blogot. Nem felejtettem el, mert minden nap gondolkozok, hogy vajon mikor tudom hozni a részt, de egyszerűen nem tudom összehozni. Mindig mást csinálok ami fontosabb.
Visszatérve az angol érettségire.. a suliban járok minden héten heti 2 órát emelt angolra, mert úgy tervezem hogy jövőre megcsinálom az emelt szintű érettségit is angolból, de azért lehet hogy mégis csak jót tenne ha most megcsinálnám az előrehozottat is. Hisz így már lesz egy kis tapasztalatom/rutinom benne.
Mindenesetre majd meglátjuk mi lesz belőle.
Viszooont! Estefele hozok nektek egy kis meglepit :P
Báár aki nézte a szavazást az szerintem tudni foglya miről van szó :DD
Na sietek ^^.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése