2013. január 29., kedd

Jöttem pofázni :DD :33

Sziijasztook!! : ))
Hahahahaaa de örülök, hogy megint minden tök jó a bloggal kapcsolatban :D Van ihletem az íráshoz is és ( ha minden erőfeszítést belevetve is de ) sikerül időt szánnom az írásra is meg mindeen :D szupcsiszupcsiikaa :DD
Am. ... komolyan mondom nagyon nehéz ez a 12. évfolyam.. nem elég h érettségire is készülni kell ( mármint jelenleg csak az előrehozottra ) de még ilyen idiótaságokat is beraktak, mint pl üzleti gazdaságtan meg elméleti gazdaságtan O.o ?!!! Oké .. félév alatt már hozzászoktam de akkor is .. én soha a büdös életben nem fogom ezt használni akkor minek tanulom? O.o ..ahahahaa xDD namind1
Am. storyval kapcsoaltban :D
Kinek, hogy tetszik? Mit gondoltok róla? Mit gondoltok mi fog ebből az egészből kijönni és hogyan fogja kihúzni magát a csábából Karla? :DD véleményekeeeet !!! :3
És mivel látom, hogy elég sokan nézegetitek a történetet ezért szeretnélek megkérni titeket, hogy hagyjatok magatok után nyomot :DD nagyon fontos nekem és szeretném ha nem csak a levegőbe írnék :DD ( okéé a jelenlegi kommentelőimet imáádom <33 és nagyonnagyon köszönöm a sok sok hozzászólásukat ) de akkooor iiis!! Kell a változatosság :33
Nah várom a megjegyzéseiteket :)
Majd jövök ^^. :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése