2013. december 26., csütörtök

Karácsony meg ilyenek

Sziasztok Drágáim!
Tudom már ezer éve nem írtam nektek semmit.. de őszintén szólva időre volt szükségem, hogy összetudjam szedni magam és eldönthessem, hogyan tovább. A napokban sokat gondolkoztam és úgy érzem megérte, már tudom mit akarok! Tudom, hogy nem mindenki fog örülni annak amit most elmondok nektek, de így lesz a legjobb. Tehát a következő a helyzet:

- Szüneteltetem az Impossible Promise írását, mivel ez a legfontosabb iromány a számomra és nem szeretném összecsapni a részeket. Tom és Karla megérdemlik a szép befejezést.

- A novellák feltöltései folyamatos "munkálatok" alatt állnak. Ez azt jelent, hogy amikor lesz időm, felrakom az új részeket. Egyenlőre még nem tudom milyen sűrűn fog ez megtörténni.

- A METAMORPHOSIS publikálására még valószínű, hogy egy ideig várni kell. Alaposan szeretném kidolgozni a részeket és úgy érzem ehhez idő kell.

- Az IHEAY című történet fordításának a végéhez értem, már csak a befejező rész van hátra és véget ér a történet, ezért lassan el kezdek valami meglepetés-folytatás-fordításos ügyön dolgozni.

- Ígért karácsonyi meglepetésem megérkezett. Egy új történet, melynek címe "Unholy" => erről hamarosan bővebben.

Nos azt hiszem ennyi lett volna. Remélem nem okoztam csalódást és azt is hogy ezzel nem bosszantottam fel senkit. Úgy érzem így lesz a legjobb! Legalább is az érettségiig biztosan..

Végül szeretnék mindenkinek NAGYON KELLEMES KARÁCSONYI ÜNNEPEKET és SIKEREKBEN, IHLETEKBEN GAZDAG BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNNI!! :)♥


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése