2013. december 4., szerda

Tiszta lappal..

Sziasztok!
Az elmúlt napokban volt időm és nagyon sokat gondolkoztam. Mint talán mindenkit, engem is rettenetesen megrázott a pár nappal ezelőtt történt tragédia. Végtelenül sajnálom és nagyon fog hiányozni Paul. Azonban rájöttem, hogy azzal hogy megint visszahúzódok a világ elől és nem állok szóba senkivel, csak magam alá vágom a fát és ettől nem lesz jobb semmi. A dolgok nem fognak megváltozni. Pontosan emlékszem mi történt tavaly, amikor szintén egy ehhez hasonló családon belüli eset miatt teljesen elzárkóztam... Nem volt jó döntés, ezt belátom, de legalább tisztázni tudtam magamban a dolgokat. Most is így tettem. Mivel a héten itthon vagyok, ez eleve sokat segít - kisebb egészségügyi problémáim akadtak - így volt időm átgondolni és elfogadni a dolgokat. Tudom sokan úgy vannak vele, mint általában a "barátaim" - bevallom sokszor elgondolkozom rajta, vajon tényleg a barátim-e egyáltalán - szóval biztos most is sokan azt gondolják, hogy eltúlzom a dolgokat, hiszen nem is ismertem, soha nem találkoztam vele... blablabla.. igen ez valóban igaz. Azonban azt kevesen tudják, akik ezt állítják, hogy ez az ember szinte részese volt az életemnek. Java részt a filmjein nőttem fel, a legeslegnagyobb kedvencem volt... de ez most mind1.. nem akarom sajnáltatni magam. A lényeg az, hogy arra jutottam, azzal hogy most szüneteltetem az oldalt, részben Titeket is büntetnélek - ami eszem ágában se lenne - így aztán eldöntöttem és végül nem lesz szüneteltetés. Minden - na jó ha nem is teljesen - de a dolgok úgy mennek tovább, ahogy azelőtt.. Remélem megértitek ezt a pár zavaros napomat... igyekszem összeszedni magam!

És most más..

Hamarosan téli szünet, karácsony.. jövőhéten szalagavató.. közeleg az újév. Terveimben van, hogy addigra befejezem a CL-ot mivel nem sok van már hátra belőle, valamint tartozom nektek még egy meglepetés történettel, ami már annyira nem is nagy meglepetés. Karácsonytáj szeretném hozni a Metamorphosis részeit, nem igazán tudom, hogy addig mi minden változás lesz.. a lényeg, hogy hozom, amint tudom! A következőnek talán egy CL, vagy akár egy BG részt tudok hozni... sietek ahogy tudok!

Ui.: mivel már tél van,  igyekszem beiktatni egy új - talán karácsonyi - design-t is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése