2013. december 1., vasárnap

Nagyon fontos!

Sziasztok kedves olvasóim!
Egy nagyon rossz hírrel jöttem hozzátok...
Most tudtam meg nem olyan rég, hogy meghalt Paul Walker!
Gyerekkorom legnagyobb színésze volt. A kedvencem volt.. Csak miatta néztem a Halálos Iramban filmeket. Évek óta a példaképem volt és szabályosan megőrültem érte. Most pedig... úgy érzem nélküle már nincs értelme a filmnek. Rengetegszer volt már olyan, hogy újra álmodtam a filmet. Mindenki ott volt, az egész film megismétlődött, egyedül csak az volt a különbség, hogy én voltam "Brian" szerelme. Leszedtem rengeteg autós játékot a gépre és miközben játszottam mindig azt képzeltem hogy velük, a csapattal versenyzek. Rettenetesen fáj ez most nekem. Nem is tudom mit írhatnék annyi minden kavarog most a fejemben. Össze vissza írok. Nincs értelme semminek. Még pár évvel ezelőtt a bátyámmal kitaláltunk egy közös fogadást. Versenyt rendeztünk. Ketten leültünk a gép elé és egymás ellen játszottunk az autósjátékban. Különböző büntetéseket és díjakat szabtunk ki mind a nyertesnek és mind a vesztesnek. Most már úgy érzem ennek sem lenne értelme, hiszen az ötlet is eleve a filmből, Dom és Brian lelkesedéséből valósult meg... nem találok szavakat. Zokogok, és alig tudom abba hagyni a sírást. A billentyűzetet sem látom a könnyeimtől..Nagyon sajnálom srácok, de úgy érzem most egy kicsit össze kell szednem magam. Nem tudom meddig, nem tudom mikor.. de úgy érzem most szükségem van egy kis szünetre. Sajnálom de így nem fog menni. Majd jelentkezem..


Paul Walker


TESTVÉR NAGYON FOGSZ HIÁNYOZNI!

3 megjegyzés:

  1. Kedves Alicia!

    Hasonló érzések kavarogtak/nak bennem is! A szívroham kerülgetett, amikor megtudtam, hogy mi történt! Paul egy igazi angyal és sem ő, sem a barátja nem érdemelte meg, hogy ilyen módon haljanak meg. Olvastam a neten, hogy azt pletykálják, hogy a baleset kamu volt és tűzijátékos effektekkel csinálták a tüzet, de sajnos erre kevés esély van. A naiv oldalam valamilyen szinten reménykedik abban, hogy van igazság alapja a kamu balesetnek, és állandóan azt várom, hogy jöjjön egy videó felvétel, ahol elmondja, hogy vége a titkolózásoknak... Tudom, kissé hülyén hangozhat 16 éves lánytól ilyet hallani, de nekem egyszerűen feldolgozhatatlan, hogy egy olyan melegszívű ember, mint Paul így haljon meg. :(

    ui.: még júniusban kezdtem el írni egy Halálos Iramban fanfictiont, és nem sokára kész lesz a blog is, és szeretnék tőled "linkcserét" kérni! :) Azért itt (és most) kérem, mert lehet, hogy addigra elfelejtem, és ha beleegyezel, akkor most kiteszlek!

    ui2.: Nem igazán vagyok Tokio Hotel rajongó, de felkeltette az érdeklődésem a fanficed! ;)

    Pusz,
    Domynic Colohan

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Domynic!
      Nagyon köszönöm, hogy írtál!
      Igen én is sokszor erre gondolok, hogy milyen jó is lenne ha egyszer csak visszajönne.. bárcsak! Rettenetes volt az a hét.. egyszerűen képtelen voltam felfogni.. nem is jutott el a tudatomig.
      Nagyon örülök, hogy ezt hallom, ígérem amint időm engedi megnézem azt a ff-et! :) Feltétlenül :)
      Örülök, hogy ha így gondolod! Mint bármelyik olvasómat, Téged is szívesen visszavárlak az oldalra!

      Törlés