2014. június 23., hétfő

Apró észrevétel

Sziasztok!
Nem résszel érkeztem és tudom, hogy tegnapra ígértem. Azonban ahogy észrevettem nem sok mindenkit érdekelt/hatott meg hogy nem raktam fel. Na már most ezzel kapcsolatban eldöntöttem valamit. Mivel a hétvégétől nem leszek itthon, mert 1 hétre elutazom egy amolyan "gondolkodási időt" adok nektek. Ha valakit még érdekel egyáltalán a történet az legyen szíves visszajelezni, hogy tudjam érdemes-e felraknom a részt. Ugyanis nem túl jó érzés, ha az ember magának írogat. Ilyenkor néha kezdem azt érezni, hogy magamban beszélgetek. Ha még ezután sem fog visszajelezni senki, akkor komolyabban elgondolkozom azon, hogy folytatom-e ezt a  blogot. És ugyanez vonatkozik az új történetekre is. Köszönöm, ha valaki vette a fáradtságot és elolvasta ezt a bejegyzést, azért még hálásabb lennék, ha némi szöveges üzenet formájában vissza is jelezne.

Hamarosan jelentkezem.

3 megjegyzés:

  1. Szia Alicia!
    Én őszintén bevallom Neked, nagyon lemaradtam. Eddig semmi időm nem volt írni sem, olvasni sem, a saját blogomat is sikerült elhanyagolnom sajnos... :( Csütörtökön lesz az utolsó vizsgám és utána újra belevágódok a blogéletbe. Én igenis sajnálnám, ha abbahagynád a blogolást, mert jól írsz és érdekesek a történeteid. Péntektől be is fogom pótolni a hiányosságaimat! :) Sajnálom, hogy nem kapsz visszajelzéseket, tudom, milyen érzés, de remélem, hogy nem hagysz fel a blogolással. Várlak vissza! xoxo♥

    VálaszTörlés
  2. Szia Alicia. Én itt voltam, és itt is vagyok, várok türelmesen a részekre. Hidd el, tudom milyen, mikor nem kapsz visszajelzéseket arról, hogy jól, esetleg rosszul végzed a munkád. Ha az én véleményemet kérdezed, nagyon is jól írsz, remélem te is tudod.
    Minden esetre emiatt ne hagyd abba a blogolást, mert még pár emberért is érdemes csinálni ;)
    Én itt leszek, mint az őrangyalod, ha szeretnéd :)
    Ne csüggedj, csak bízz magadban. Puszi neked
    Ann :)

    VálaszTörlés
  3. Drága Alicia! :) Igaz nem rég óta olvasom a blogod, de engedd, meg hogy elmondjam, ha nem lennél tehetséges most nem kommentelnék neked. ^^
    Butaság lenne abbahagynod az írást, azért amiért pár ember nem veszi a fáradságot és nem szól hozzá egy-egy részhez. Én is hasonló cipőben járok, mint te és igen, én is többször abba akartam hagyni az írást a visszajelzések hiánya miatt, de rájöttem, hogy az írást saját magam miatt csinálom, és persze jól esne nekem is, ha kapnék visszajelzést, de ha egyszer nem akarnak írni úgysem fognak.
    Egy szónak is száz a vége ne hagyd abba, én írni fogok. :)
    Puszillak. :*

    VálaszTörlés