2014. június 20., péntek

Isten hozott nyári szünet!

Végre itt!

Mint azt észrevehettétek, az oldalra visszatért az élet. Csináltam egy új design-t, már legalább egy tucatnyit kipróbáltam, de azt hiszem eddig ez lett a legjobb. Egyszerű és letisztult. Nem is kell ennél több.

És igen! Kedden sikeresen leérettségiztem! Bár sajnos nem lett annyi pontom, mint amennyit szerettem volna - ugyanis az emelt angol pontszámításnál kegyetlenül elbántak a diákokkal, az egész évfolyamomon csupán egyetlen diáknak lett olyan az eredménye amire igazán azt lehet mondani, hogy ez igen - a lényeg, hogy túl vagyok rajta! Most már lesz időm az oldalra és végre betudom fejezni a történeteket. Hétvégére már hozom is az IP. következő részét. Remélem mindenki várja!

A 2 új történettel kapcsolatban pedig, ahogy ígértem hoztam pár tudni valót:


Nos. Ez a történet egy réges-régi irományom átirata lesz. 2008-ban írtam és hát az akkori képességeimhez mérten egyáltalán nem lehetett írásnak nevezni azt amit csináltam. Most viszont mindenféleképpen szeretném újra írni. Ennek a fanfiction-nek köszönhetően kezdtem el komolyabban foglalkozni az írással és nagyon a szívemhez nőtt már akkor is. Nem tudom, hogy mennyi időbe telik, és hogy milyen áron de mindent megteszek a cél érdekében!



Ez szintén egy fanfiction lesz. Bár igaz, hogy nem annak szántam, de mivel a banda tagjai tökéletesen megfeleltek a történet karaktereinek, gondoltam miért is ne? Nem sok fejezetet szántam neki, talán 25-30 fejezetre fog kijönni, még nem tudom. Szeretném ha megnéznétek a már feltett prológust és hagynátok magatok után valami nyomot, hogy tudjam kinek hogy tetszik. Fontos lenne!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése