2014. június 12., csütörtök

Sok sok jó hír!

Sziasztok! :)
Végre jó hírekkel érkeztem hozzátok!
Mivel jövőhéten letudom ezt az egész szóbelis izgalmat, az utána lévő hétvégém valamint az egész nyaram szabad, ezért összeállítottam egy "beosztást" melynek a jövőhétre vonatkozó részét most veletek is szeretném megosztani.

2012.06.22. - Impossible Promise 34. rész
2012.06.25. - Criminal Life 10. rész

Amint látjátok olvasni való lesz bőven, és akkor ha még a most következő információt is elolvassátok, pláne!

2 új blog nyílt

Fight For All The Wrong Reasons
*Rescue Me [ It's always hard to breath.. ]

Azért mertem belefogni ebbe a két új történetbe, mivel a most futó 2 legrázósabb történetekkel nemsokára - pár részen belül - végezni fogok. Tudom, hogy még a Bodyguard is folytatás alatt áll, terveim között szerepel annak a befejezése is. Azonban, volt egy nagyon régi történet amit elkezdtem. Death Cravings... talán sokan már nem is emlékeztek rá. Nos úgy döntöttem, hogy annak a történetnek egy bizonyos időre felfüggesztem az írását. Egyéb okok miatt úgy érzem most nem vagyok képes folytatni. Remélem megértitek!

Továbbá a fordítós oldalam is folyamatos feltöltés alatt fog állni a már kijelölt időponttól kezdve. És nem feledkeztem el az Ashley Purdy FF. oldalról sem. Higgyétek el, amint vége az érettséginek mindenre lesz időm. Tudom, hogy rengeteg melót vállaltam el ezzel, de azt hiszem az idei nyaramat csakis az írásnak szeretném szentelni, mivel nem tudom hogy a jövőben mennyi lehetőségem lesz rá. (Azt hiszem ezt azok akik már egyetemisták, illetve dolgozó emberek meg is tudják érteni miért mondtam..)

Az említett új történetekről hamarosan hozok friss tudnivalókat!

Hamarosan újból jelentkezem!
Addig is jók legyetek! C:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése