2014. június 17., kedd

Díj!

Sziasztok!
Hétvégén jelentkezem egy hosszú bejegyzéssel hozzátok. Most viszont azért írok, mivel kaptam egy díjat Ann-től, amit ezúton is szeretnék neki nagyon szépen megköszönni! :)
És akkor íme a díj, valamint a hozzá kapcsolódó feladatok:




Szabályok:
1. Köszönd meg annak, akitől kaptad!
2. Írj 10 dolgot magadról!
3. Válaszolj 10 kérdésre!
4. Tegyél fel 10 kérdést!
5. Küldd tovább! 

2.
- hosszas tanulás és szenvedés után ma végre leérettségiztem
- imádok a szabadban lenni
- a zene az életem
- imádom az állatokat [külön kiemelve a sajátjaimat a legjobban♥]
- szeretek sütni
- szeretek olvasni
- nagyon szeretem az angol nyelvet
- szeretnék egyetemre menni
- mindent szeretek ami a feketéhez és a rockhoz kapcsolódik
- kedvenc hobbim az írás
 
3.
 
Hány éves vagy?
- 19 éves múltam május 16-án
Mennyire érzed magad kitartónak?
- Azt hiszem eléggé kitartó típus vagyok. Ha valamit a fejembe veszek előbb vagy utóbb mindig befejezek. Ez azonban sajnos nem mindig jó, mivel van hogy valamit még akkor is megakarok csinálni, vagy éppen reménykedek benne hogy sikerülni fog, ami soha nem sikerülhet.
Ért már valaha nagy trauma? ( nem muszáj kifejtened, ha nem akarod)
- Ha röviden kellene jellemeznem az életem, csupán két szót kellene használnom: lemondás és elvesztés. Nagyon sok mindenkit elvesztettem már az életem során, így erre ha hazudnék akkor sem tudnék nemet mondani. De hát ahogy mondani szokás "az élet megy tovább" és azt hiszem erről többet nem is tudnék mondani.
Hogy érzed, vannak igaz barátaid?
- Igaz barát? Azt hiszem csupán 3-4 ember van az életemben akire őszintén azt mondhatom, hogy igaz barátom.
Milyen az írói stílusod? (gondolok itt a humoros, romantikus, krimi..)
- Főleg romantikus.
Volt már rá példa, hogy piszkáltak téged a suliban?
- Az egész életem erről szólt az általános iskolában.
Milyen országba szeretnél majd eljutni?
- Kanada és Los Angeles.
Mi a kedvenc ételed?
- Spenót bundás kenyérrel. A legjobb♥
Megváltoznál egy olyan emberért akit nagyon szeretsz?
- Nem tudom. Ezen még nem gondolkoztam, de azt hiszem ha a helyzet úgy hozná akkor valószínű.
Mit gondolsz alapjában véve önmagadról?
- Csendes lány vagyok, akit ha nagyon felhúznak veszedelmesebb, mint egy nőstény oroszlán aki a kölykeit védi.
4. Az én kérdéseim

- Mióta írsz?
- Mi vezetett erre? 
- Felvállalod a családod és a barátaid előtt is írói mivoltodat?
- Kit tekintesz abszolút példaképednek? [gondolok itt egy zenei előadóra]
- Kedvenc együttesek?
- Mi a legnagyobb életcélod?
- Melyik a kedvenc filmed?
- Az öltözködési és "viselkedési" stílusod tükrözi a zenei stílusod?
- Mi a kedvenc idézeted?
- Mi az ami a legnagyobb erőt adja neked az életben?

5. Akiknek továbbküldöm

- Azy
- Ann
- Ket

Még egyszer nagyon szépen köszönöm a díjat és akkor hétvégén jelentkezem!
Addig is jók legyetek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése