2014. augusztus 6., szerda

Sok-sok kihagyás + újabb helyezés

Drága olvasóim!

Nagyon hosszú ideje nem jelentkeztem. Ennek sajnos komoly oka is van. Az érettségi után nem úgy sikerült a felvételim, mint azt terveztem. Meg volt a kellő pontom, sőt még több is volt, mint amennyitől felvesznek. Azonban állítólag hiányzott egy papírom és ezért levontak tőlem majd 50 pontot, minek köszönhetően nem vettek fel sehova. Az utóbbi 2-3 hétben folyamatosan a pótfelvételi után járkáltam, telefonáltam millió helyre és ma végre feladtuk postán a levelet, amivel hitelesítem az egészet. Remélem, hogy így végre sikerül bejutnom a fősulira. Nem is tudom, mit fogok csinálni, ha nem jön össze...

De, hogy néhány megnyugtató szót is mondjak...

Nem rég jelentkeztem egy fejléckészítő versenyen, ahol több képet is lehetett csinálni. Én kettővel jelentkeztem, amiből az egyikkel III. helyezést értem el. Nagyon boldog vagyok, hogy sikerült és hálás vagyok a Crazy Love szerkesztőjének - megint csak - hogy részt vehettem a versenyen!

Ezzel a képpel nyertem el a III. helyezést:



Nagyon köszönöm az Oklevelet! :)



És így a végére még egy két infó.

Előreláthatólag 1-2 héten belül érkezik friss rész, de ha minden jól megy akkor még talán hamarabb is. Nagyon köszönöm azoknak, akik még nem adták fel és kitartanak mellettem - a blog mellett - tényleg igyekszem behozni a lemaradást! :)♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése