2013. július 22., hétfő

Eredményhirdetés!

És hát akkor meghoztam az eredmény hirdetést is!
Meg kell mondjam nagyon nehéz helyzetben voltam, mert szívem szerint én mindegyik novellát dobogós helyezéssel díjaztam volna. Sőt! Először még úgy terveztem, hogy kétféle kategóriában fogok I-II-II helyezést hirdetni, de aztán rájöttem, hogy az úgy nem lenne " tisztességes ".
Így aztán kénytelen voltam hagyományos úton csinálni...

Szóval akkor lássuk is a helyezéseket! :)



 Műve: Diary

 



 Nagyon-nagyon gratulálok Nektek! Rettenetesen ügyesek voltatok és megérdemeltétek! :)♥♥




De! Még mielőtt azt hinnétek, hogy ennyi volt... A-aaa :DD
Ugyanis, úgy döntöttem a többiek is kapnak helyezést, csak egy kicsit másképp. Náluk azt vettem figyelembe, hogy ha az összes novellát egy szó, vagy egy " tulajdonság " alapján kellene díjaznom, akkor az összes 6 novella közül azt az adott díjat, az Ő novellája kapta volna! Szóval Ti se izguljatok, hiszen a Ti novelláitok is rettenetesen jól sikerült! 
 Mindenkinek gratulálok, ügyesen voltatok és megérdemlitek a díjakat! :))♥♥


Műve: Bosszúszomj






6 megjegyzés:

  1. Úristen, nem jutok szóhoz! *-* Nagyon köszönöm!♥ El sem hiszem o.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyébként gratulálok Mindenkinek! (Csak ezt előbb a nagy izgalmamban elfelejtettem leírni :D)

      Törlés
  2. Köszönöm a díjat Alicia :) <3

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a lehetőséget, hogy jelentkezhettem, köszönöm, hogy én kapta, a "LEGARANYOSABB" novelláért járó díjat :) Gratulálok mindenkinek!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szívesen lányok! :))♥ Mindet imádtam és tényleg annyira kár, hogy nem tudtam mindenkinek I. helyezést adni .. mert szívem szerint azt csináltam volna >.< :))♥♥

    VálaszTörlés
  5. Juj el se hiszem *_* Nagyon-nagyon szépen köszönöm <33 És gratulálok mindenkinek! :))

    VálaszTörlés