2013. július 15., hétfő

Hááh megkegyelmezett nekem az elektronika :'DD

Sziasztok! :)
Reggel végre sikerült felmennem email-emre és hát fuuh :DD egy csomó mindenkitől kaptam levelet :D
Kaptam novellákat is és azokat már el is mentettem, szóval azt hiszem elkezdem elolvasni mindet :)
De előbb kiírom kiktől kaptam meg és kik azok akik még nem küldték el.

Tőlük már megkaptam
- Ann
- Agnusdei
- Diane
- Adri
- Szimi


Viszont néhányan még nem küldték el:
- Strawberry
- Heni
- Fanni

Egy emberről tudom, hogy visszalépett a versenyből, de azért remélem, hogy legközelebb megpróbálja! :))♥ A többiek, pedig kapnak még 1 hetet... pontosabban vasárnapig lesz idejük elküldeni a novellákat. És az eredmény hirdetés pedig hétfőn, azaz 22-én lesz :D

Köszönöm szépen azoknak akik már elküldték, sok sikert mindenkinek! :))♥

4 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy a probléma megoldódott! ;)♥

    VálaszTörlés
  2. ÉN is szintúgy örülök a probléma megoldásának, de én elküldtem a novellámat... :) :/ Nem értem, hogy miért nem kaptad meg.... :/ de elküldöm mégegyszer... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Heni :)
      Nem tudom, hogy most miért csinálja ezt velem a freemail.. de oksi nyugodtan küldd el még egyszer .. és ha az sem lenne jó, akkor próbáld meg elküldeni a másik címemre: b.vica95@freemail.hu
      És köszönöm :)♥

      Törlés