2013. június 24., hétfő

Elmentem.. kihúztam.. elmondtam.. TÚLÉLTEM!! :)

Sziasztooook!
Jéézusom Úristen! El se hiszem, hogy túl vagyok az érettségin!! Még kell legalább két nap ahhoz, hogy felfogjam vége a tanulásnak :D Annyira nagyonnagyon örülööök! :''))
És owwááá ugye tudjátok mit jelen ez? :DD Beindul a blogolás! Figyelem! Hamarosan érkezik az IMPOSSIBLE PROMISE 18. része!! Remélem már nagyon sokan várjátok :D Én halálosan izgatott vagyok emiatt. Szóóval nem is húzom tovább. Szerdán még visszamegyek a suliba az eredményeket megnézni és sztem PÉNTEKEN hozom a részt :D
Addig is jók legyetek nagyonnagyon sokat nyaraljatok/pihenjetek!
Puszii ^^.

Ui: Várom a jelentkezők kommentjeit a novellaíró versenyre! :)♥♥

3 megjegyzés:

  1. Gratulaaaaaaaaaaaa !! :)))) tudtam h ügyi leszel :) és iztos vagyok benne h az eredmények en sem fogsz csalódni :)) majd mond h h sikerült !!!! ♥
    A részről meg csak annyit h WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nagyon vàrom !!!!!!! :DDD ♥

    VálaszTörlés
  2. Jaaaaaa és szuper az új dizi :)

    VálaszTörlés