2013. június 8., szombat

Vázolom a helyzetet :)

Sziasztok!
Előre szeretném leszögezni, hogy a következő 3 hétben ez lesz az utolsó bejegyzésem, ugyanis már csak 2 hetem van és szóbelizek .. nagyon izgulok.. és azt hiszem most fog kezdődni még csak a nagy hajsza..
Viszont levizsgáztam töriből... és 5-ös lett :DDDD♥ így az év végi jegyem is ötös
Az angol írásbeli érettségim 94 pontos lett azaz még pont benne vagyok az ötösben.. és remélem, hogy a szóbelivel együtt meglesz az 5. Az infót még nem tudom pont szerint, de azt mondta a tanárom, hogy jó esélyem van az ötösre :)) úúúgyhogy tanulnitanulnitanulni keeeell!!

Aztán...
Mint azt az előző bejegyzésnél is láttátok, kiraktam egy kis emlékeztetőt az utolsó 3 részről az IP-ból, ugyanis azt tervezem, hogy amint lementek a vizsgák, nyugalom van szabadság stbstb. hozom is a következő részt :DD Remélem nem fogtok kinyírni miatta :P:P
Annyi ötletem van a folytatással kapcsolatban hogy úúristen :D .. nagyon nagy löketet kaptam és annyi ihletem van hogy szavakba nem tudom önteni :D
És még a Death Cravings-sel kapcsolatban annyit, hogy abból se fogok részt hozni addig amíg vége nincs a sulinak. Bár amiatt nem aggódok annyira mert már csak pár részt terveztem belőle.. mint azt korábban is említettem :D

Hamarosan jelentkezem, legyetek jók és soksok ihletet mindenkinek! ^^. ♥


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése