2013. június 8., szombat

Meglepetés! c:

Sziasztok!
Gondolkoztam és végül arra jutottam .. miért ne?! :D
Úgy döntöttem áthozom ide a blogspot-ra egy régi történetemet ( ami még a blogzónán volt elérhető ) És hát elkészült a sablon/oldal stbstb. És arra gondoltam már most felrakom az első részt. :)
Azt hiszem egy pár olvasónak biztosan ismerős lesz a történet.. de azt még elmondanám, hogy ez kivételesen nem egy fanfiction lesz.. csupán a neveket és a küllemeket vettem kölcsön itt-ott :DD

Az oldal ITT elérhető, remélem ezt is sokan olvasni fogjátok és addig se fogtok unatkozni amíg nem tudom hozni az IP kövi részeit! :)

Jaa és még mielőtt elfelejteném.. senki ne lepődjön meg az olvasás során, ugyanis ez a történet telis-tele van +18-as részekkel :'DDD .. háát igen.. :DD hahahaa

Ui: örülnék neki, ha ott is kapnék tőletek egy-két hozzászólást is vagy üzit a chatbe ^^.


2 megjegyzés:

  1. úúúúúúúúúú dejóóóóóóóó :))) akkor most ezt is továbbírod majd?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Iiiigeeeen ^^. Amint vége a suli/vizsga szezonnak ott folytatom ahol abbahagytam :) ..aztán lehet h az IP-nak több figyelmet szentelek, de ezt is írni fogom :)

      Törlés