2013. június 29., szombat

Megérkezett a meglepetés! :)

Sziasztok!
Nem tudom ki emlékszik  rá, de még bőven a nyári szünet előtt kiraktam egy " előzetest " amiről akkor még nem árultam el semmit. Most viszont úgy döntöttem bedobom a mély vízbe és meglátjuk mi lesz! Ugyanis.. az az előzetes egy újabb történetemhez tartozik. A címe Rebel Love. Ez egy olyan történet ami merőben eltér az eddigi írásaimtól. Nem fanfiction. A szereplőket csupán azért így válogattam össze, mert küllemre pontosan illenek a történethez. Elég kemény, és határozottan tükrözi a mai világ rossz irányba fajult durvaságait. Lázadók, mocskolódók és sorolhatnám....

Egyszóval ezzel a történettel azt akartam kifejezni, milyen nehéz is a mai világban két teljesen különc, ugyanakkor belsőre egyforma embernek egymásra találnia, illetve megbíznia egymásban. Sok minden várható benne, de még nem tudom, hogy folytatom-e... valamint, hogy érdemes-e folytatnom. Azt hiszem ez már tőletek függ.. és egy kicsit tőlem is, hiszen nem tudom még hogy képes leszek-e folytatni. Remélem kapok visszajelzéseket felőle és sok támogatóm lesz ebben a történetben is.
Úgyhogy lássuk is hogy miről van szó...







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése