2013. június 19., szerda

Helyzet van :3

Sziasztok!
Hogy bírjátok ezt ez irdatlan nagy hőséget? Én .. kegyetlenül ://
Na de úgy gondoltam, hogy most már igazán megérett egy kis helyzet jelentésre az idő .. és amúgy is totál ideges vagyok a szóbeli miatt .. egész nap tanulok blablabla .. szóval valahogy ki kell ereszteni a fáradt gőz O.O
Már alig várom hogy túl legyek ezen a sok szaron :DD Legszívesebben csak elhajítanám az egész tételköteget a fenébe .. komolyan :'DD
Mikor úgy vagyok hogy megtanultam egy tételt pihenésképpen már az IP. folytatásán gondolkozom .. fuuuhaa :D hát .. gyerekek készüljetek fel mert azt hiszem NEM lesz nyugodt nyaratok VELEM :DDDD ♥♥ ha tudnátok miket agyaltam ki :D .. na de nem is húzom az agyatokat :D csak akartam hogy tudjátok és hogy készüljetek fel lelkileg :D

Aztán...
ELEGEM VAAAAAN!!!  
Pihenni és írni akarok!! Meg nyaralni és aludni sokat .. és nem csinálni semmit .. és magasról tojni az iskolára és a tanulásra!!!! Ha eszembe jut hogy hétfőn szóbeli és nem írhatok addig semmit csak tanulni tanulni és tanulni .. Így érzem magam:


Hahah :'DDD nagyon nagy ez a kép :D
Na de ennyi mára :D 
Majd valamikor jelentkezem ^^.
Jók legyetek puszii :)) ♥♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése