2013. augusztus 6., kedd

Fontos! :)

Sziasztok!
Remélem mindenkinek tetszettek az új részek! Igyekszem hozni a következőt, amiben már minden ( jóó nem teljesen :DD ) kérdésetekre meglelitek a választ. Viszont most azért írtam, mert szeretném felhívni a figyelmeteket egy kis "elhintett részletre". Ugye mindenki emlékszik rá, hogy mi történt a 23. részben Channellel és Paullal a parkolóházban? Ez egy nagyon fontos részlet lesz a jövőben. Jegyezzétek meg és amikor majd eljön az ideje megtudjátok, hogy miért kell :D
A következő rész ami jön az a 25. rész lesz. Nagyjából most érkeztünk a történet közepéhez, szóval már nagyjából kitudjátok számolni, hogy hány részen belül várható a nagy leleplezés... Én már pontosan tudom, hogy hogyan fog történni és már alig bírok magammal emiatt :DDD szerintem jobban izgulok mint Ti :DD
Szóóval... igyekszem a résszel addig is legyetek jók ^^.
Majd jövök :3 ♥♥

7 megjegyzés:

  1. Szóval parkolóház.. ajtócsapkodás.. csak nem Tom volt az? És már most tudja az igazat? És végig csak csinálja hogy semmit nem tud az egészről? Arra vár hogy Ő maga mondja el? Na jól van, ez csak egy feltételezés, de mint azt már hamarabb mondtam, amit én megjósolok, az nálad úgy sem lesz úgy. Na mindegy... <3 Már várom a nagy csattanót :) Sieeeess!! :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hátőőőő :DDD Ki tudja.... :DD
      Nem árulhatok el semmit, de nagyon igyekszem ^^.♥♥

      Törlés
  2. Huha Huha :) Tudod annyira de annyira nagyon nagyon meg szerettem a történeted :) Annyira esemény dús vannak benne poénos részek és Tom Channel vagyis Karla ah :$ <3 Imádom :) <3 Kíváncsian várom a folytatást :) <3

    VálaszTörlés
  3. Én hülye hát tényleg az ajtócsapódás vajon ki lehet az?? :D Ah mikor robban vajon a bomba....
    :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihii ^^.
      Nagyon-nagyon örülök, hogy így tetszik a történet! :))♥ Nagyon sokat jelentenek nekem ezek a pozitív visszajelzések Tőletek! :)♥
      És annyit mondok, hogy majd mindennek eljön az ideje :DD♥

      Törlés
  4. ÚR ISTEN TUDTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM !!!!!!!!!!!!!!!!! ANNYIRA TUDTAM !!!!!!!!!! :D úgy éreztem h annyak a kis apró jelenetnek még nagy jelentősége lesz :P
    Jézusum annyi tippen van :D waaaaaaaaaa nem birok màr magammal !!! Tudni akaroooooooom :(((((( :D siesss :D ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDDD Sok meglepetés lesz az biztos :DD
      Nemsokára hozom a 25. részt ^^. ♥

      Törlés