2013. augusztus 22., csütörtök

~ Közvéleménykutatás :)

Sziasztok öngyölö-böngyölők!  ^^
Remélem mindenki egy hatalmas nagy megkönnyebbült sóhajjal olvasta el a tegnapi Impossilbe Promise 30. részét, mivel végre Tom /// >.< most véletlenül Töm-öt írtam és így visszagondolva hahahaa :DD jézus /// szóval Tom és Karla //Channel végre összejöttek, megtörtént az első csók is. Végre! :D Én örülök a legjobban mert már komolyan utáltam magam, hogy így kínoztam szegényeket :D És azért is örülök, és Ti is örülhettek, mert a kövi részek, úgymond "boldog" részek lesznek. Igyekszem hozni a folytatást és már agyalok is rajta, hogyan legyen.. De!
Most igazából azért írtam, hogy kikérjem a véleményeteket az eddigiekről és hogy mit gondoltok a továbbiakról? Örülnék neki, ha több emberkétől is kapnék visszajelzést, fontos lenne nekem :)) 
Várom a véleményeiteket és hamarosan jelentkezem!
Addig is jók legyetek :))♥


4 megjegyzés:

  1. igazából fogalmam sincs mit írhatnék, de megpróbálok valamit összehozni.

    eddigiek: Davidet megutáltam, amiért szétszakította őket; Tomot nagyon bírom és a többi tagot is. Karla az elején kissé ellenszenves volt, mert olyan gonosz volt Tommal, de utána kifejtetted h miért és akkor megértettem.. azokat a részeket imádom, amikor Tom és Karla együtt vannak, romantikus személyiség vagyok, ha belelöknének egy tóba, lehet abban is találnék valami romantikusat :D szóval a visszaemlékezések elsősorban a kedvenc részeim, de közben a többit is imádom :)

    továbbiak: nos, én azt hittem, hogy majd Karla Tomék után megy, és elmondja h igazából kicsoda, de nem így lett / xD / . úgyhogy kíváncsian várom, mi fog történni a továbbiakban :)) úgy érzem, lesznek még meglepetések:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziiaa :)
      Köszönöm szépen, hogy írtál és azt is, hogy rendszeresen írsz ^^.♥♥ Örülök, hogy tetszik és annyit elárulhatok, hogy igen valóban lesznek még meglepetések. De még milyenek :DDD.... ♥

      Törlés
  2. Egy kicsit megkésve ugyan, de én is leírom a véleményem a történetedről. :)
    Először is: Imádom! A szereplők, a helyszínek, a leírások és ahogy fogalmazol minden tökéletes. Jó, hogy mindig van valami fordulat benne, nem lapos a történet. Szeretem mikor Bill és Tom kapcsolatáról írsz, ahogy beszélnek egymással stb. Nekem az elején különösen tetszett Karla, hogy folyton gonoszkodott és bunkózott Tommal, de a legutóbbi beteljesült boldogságuk is olyan jó volt. :) ♥
    Hát, nem is tudom mit írhatnék még, talán csak annyit, hogy várom a folytatást! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy írtál :))♥ Sokat jelent nekem és főleg az is, hogy mindig olvasol és írsz.. meg minden :)) Köszönöm és hát csak annyit tudok ígérni, hogy sietek ahogy tudok ^^.♥

      Törlés