2013. augusztus 8., csütörtök

Örömhír!!! *--* ♥

Nem bírtam ki, így muszáj erről is írnom egy kicsit...

A napokban összeházasodott Avril Lavigne és Chad Kroeger. Már amikor megtudtam, hogy járnak és eljegyezték egymást akkor majd kiugrottam a bőrömből. Nagyonnagyon örülök nekik és remélem, hogy sokáig együtt lesznek és soksok kisgyerekük fog majd születni! :DD
Azért is volt nagyon fontos nekem ez, mert Chad Kroeger és a Nickelback életem egyik legmeghatározóbb embere és bandája volt. Valamikor még általános iskolás koromban ismertem meg őket és azóta teljesen a bűvkörükbe zártak. Összes zene, album, különszám mind-mind megvan CD-n ... és hát ugye az első "kisregényemet" is velük írtam... nagyjából 6 éve kb. 
Imádom őket és tiszta szívemből remélem, hogy még sokáig hallgathatunk tőlük új számokat!! ♥♥

És hát akkor néhány kép:






És a kimaradhatatlan Nickelback kedvencek :3 


2 megjegyzés:

  1. Imádom, imádom, imádom! *-* A Nickelback-et már régóta szeretem (ahogy most is), régen pedig hatalmas Avril fan voltam. De az még nagyon a karrierje elején volt. Később megváltozott sajnos a stílusa és már annyira nem volt szimpi. De ez most nem lényeg. A lényeg, hogy sok boldogságot nekik. Remélem ez nem addig fog tartani, mint Deryck-kel. :D

    VálaszTörlés