2013. március 28., csütörtök

Fél éves a blog!! : )

Szijasztok! ^^
Gondoltátok volna hogy ilyen hamar elrepül az idő? A blog ma fél éves! Nem is gondoltam volna hogy ilyen sokáig kibírom.. hiszen valljuk be az eddigi blogos próbálkozásaim mind kudarcba fulladtak.. De ennél a blognál minden más volt. Szeretek ide posztolgatni és nagyon-nagyon jól esnek a visszajelzések is : ) 
Életemben nem gondoltam volna hogy ha egyszer publikussá teszem az írásaimat akkor azoknak ilyen nagy sikere lesz. Tényleg... Még most is emlékszem hogy amikor az első novellámat írtam ( egy 2 évados Nickelback-es történet :DD ) mindig csak arra gondoltam hogy " úúristen te  tiszte hülye vagy hogy ilyenekre pocsékolod az időd " ... De aztán ahogy egyre többet és többet írtam rájöttem hogy ez egy tök jó dolog hiszen a saját történeteimben mindig az fog történni amit ÉN akarok és úgy ahogy ÉN akarom... Mikor a kedvenc szappanoperáimat néztem a TV-ben és valami nem úgy történt ahogy azt szerettem volna vagy volt valami amit én másképp csináltam volna mindig az jutott eszembe hogy " ezért jó a saját magam által írt történet " hiszen abban sosem értek meghökkentő, felháborító cselekvések.
És most nézzétek meg! Már fél éve írok nektek szinte minden héten és az IP-t sem tudtam feladni. Úgy voltam vele hogy " jól van elkezdem aztán ha nem fog menni akkor abbahagyom " Ugyanis van pár írásom amik még a mai napig is a befejezésre várnak. De az IP-szal ezt nem tudtam megtenni. Túlságosan is akartam ezt a történetet és most már semmiképpen nem fogom feladni. Mindenképpen befogom fejezni, HA TÖRIK HA SZAKAD!
És ez a nagy lelkesedés nem utolsó sorban NEKTEK is köszönhető, hiszen nagyon sokan vagytok akik ide feljárnak és hozzászólnak a részekhez. Mikor egy új résznél elolvasom a hozzászólásokat mindig nagyon boldoggá tesz a tudat hogy " igen van aki tényleg foglalkozik vele és értékeli a munkám ". És én ezért nagyon hálás vagyok! Nagyon köszönöm MINDENKINEK a kedves szavakat és a sok-sok üzenetet!! : ) IMÁDLAK TITEKET!! ♥
Éppen ezért tekintve hogy a blog féléves úgy gondoltam megilleti egy kis frissülés :D Bár ez gondolom már megszokott tőlem hogy elég sűrűn cserélem a sablont ..de ez most egy különleges darab lett :) Remélem mindenkinek tetszik éééés azt is remélem hogy fel vagytok készülve egy apró meglepire :DD
De többet nem is mondok, hamarosan jelentkezem ^^ 

Happy Half Year Old!! ^^

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok a fél évhez Alicia, még legalább ennyit, ha nem többet! ;)
    Itt egy kis ajándékféleség, remélem tetszik. ^^
    http://kepfeltoltes.hu/130328/tomalicia_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen *--* Nagyon szépen köszönöm Ket! ♥
      Nagyon nagyon tetszik! :))
      Nem is gondoltam volna hogy kapok bárkitől is ilyet. ^^ Nagyon-nagyon köszönöm ♥

      Törlés