2013. március 8., péntek

Gyerekek mit találtam *..*

Sziasztok :)
Hamarosan érkezik a friss rész az IP-ból de addig is hoztam nektek egy igen csak meglepő képet!!


Georg levágatta a haját!!!! :OOO .. én úúgy sírtam mikor megláttam :(( annyira nem örülök neki ://
Jó persze ettől függetlenül ugyanúgy imádni fogom mind a 4 lököttet de ez már akkor sem olyan mint régen volt .. mikor még a régi hajukkal hódítottak :// úgy imádtam Georg hosszú egyenes haját ♥ annyira szép volt fiú létére .. és erre meg .. volt nincs :/
És a napokban láttam képeket Tomról is .. pl itt van ez :


Nekem erről a képről úgy tűnik hogy Tom is rövid hajú már :SS nem tudom .. de remélem nem..
Még hozzá kell szoknom az új külsejükhöz .. nem örülök neki .. de el kell fogadnom mert ők is felnőttek már és azért az mégis csak fura lenne h 23-25 éves fejjel olyan hajuk lenne mint volt .. szval értitek :DD
Nem akarok itt most senkit lelombozni meg semmi .. csak még hozzá kell szoknom h változnak a fiúk :))
Na majd jelentkezem .. remélhetőleg már az új résszel :))
Ui.: a képek erről a webhelyről vannak: http://verifiedalientolove.tumblr.com/

2 megjegyzés:

  1. igen, velem is így van a 1D-vel...meg nekem az is szokatlan h Tomnak borostája van.....de be kell valljam..amikor raszta volt, akkor imádtam a legjobban..persze a fonatokkal is szívdöglesztő volt/most is az(nemtom h levágatta-e, nem látszik annyira a képen), csak.....úgy változnak....:/ ami persze azért jó, csak meg kell szoknunk....... ♥

    VálaszTörlés