2013. március 27., szerda

Kaptam egy díjat Fancsitól :)) ♥

Sziasztok ^^
Még mindig nem a résszel érkeztem de ne izguljatok már szépen alakul :)
Hanem..
Kaptam egy díjat Fancsi -tól amit nagyon szépen köszönök még egyszer itt is ^^. ♥


A legeslegeslegeslegjobb Tokio Hotel fanfiction írójának ♥

1. tedd ki ezt a díjat a blogodra, és küldd tovább 4 embernek:)

2. (és most csak 1et kérdezek): mióta imádod Tomot?
3. mondj magadról pár dolgot:)
 
2. Hmmm *--* hátőő ha jól számolok akkor 6 éve *--* ♥♥ de azóta is nagyonnagyonnagyonvégtelenülhalálosan :P
3.  - hosszú hát középig érő, gesztenye barna egyenes hajam van, ufó kék szem ( ne tőlem kérdezzétek nem én mondtam hanem barátaim :D )
    - imádok zenét hallgatni, olvasni, írni, filmet nézni, bicajozni, röpizni, focizni és szeretem a kézműves cuccokat
    - kedvenc filmem a 27 idegen igen
    - kedvenc együtteseim Linkin Park, 30 STM, Three Days Grace, TOKIO HOTEL!!, Nickelback, Skillet
    - az egyik nagy álmom hogy író lehessek és a már korábban megírt történeteimet kinyomtattassam ( pl. a nickelback-eset vagy a 30 STM-osat vagy akár a TH-eset de persze más szereplőkkel ^^ )

És bár 4 ember van kiírva én mégis csak több embernek küldeném tovább ezt a díjat a " Legtehetségesebb Novellaírónak " címen
Akiknek tovább küldöm : 

Nos ennyi voltam mára hamarosan jelentkezem ^^ ♥

6 megjegyzés: