2013. március 11., hétfő

R.I.P. Cipő :( ♥♥

Sziasztok!
A mai napom nagyon nagyon jól indult és egész nap tök jó kedvem volt és úgy vártam már hogy haza érjek, mivel nagyon nagyon sok ihletem lett a kövi résszel kapcsolatban, ám mikor hazaértem és felmentem a netre .. elszállt az egész életkedvem ://
Elhunyt Cipő, a Republic együttes frontembere...
Már attól a naptól kezdve, hogy kórházba került izgultam és imádkoztam érte hogy minél hamarabb 
felépüljön .. de sajnos amit már az Égiek elterveztek azt hús vér ember meg nem akadályozhatja..
Nagyon rosszul érintett a halála. Már kisgyerek korom óta ismertem őket és ha meghallottam a dalukat a rádióban soha nem bírtam megállni, hogy ne dúdoljam vagy hogy ne mosolyogjak a szám alatt..  Nagyon sok minden köt hozzá .. a ballagásom, az óvódás korom ahogy hazafele sétáltunk az utcán a papámmal és dalolásztam... rengeteg emlék ... nem is tudok mit mondani ://
Nyugodj Békében Bódi László, Cipő!! ♥

Bódi László
1965. május 3. - 2013. március 11.




  



Nagy esők jönnek és elindulok, elmegyek innen messze,
A 67-es úton várhatsz rám dideregve,
Nyáréjszakán, ha nem jövök, esik az eső és mennydörög,
A csillagokkal, ha szédülök, esik az eső és nem találsz rám.

Csillagok, csillagok mondjátok el nekem,
Merre jár, hol lehet most a kedvesem,
Veszélyes út, amin jársz, veszélyes út, amin járok,
Egyszer te is hazatalálsz, egyszer én is hazatalálok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése