2013. március 5., kedd

Filozofálások.. : )

Sziasztok :)
Jöttem kicsit filozofálni nektek :D
Mostanában egyre többet gondolkozok olyanokon, hogy vajon akik olvassák a blogomat azok java részt magyar származásúak-e vagy inkább nem magyar származásúak és ezért nem hagynak maguk után nyomot .. mármint hogy ugye ők nem tudnak magyarul akkor nem is fognak írni nekem .. de azért angolul csak betudnának nyögni valamit .. vagy nem? :'DD  Mert minden héten megnézem hogy hányan olvasták el az IP. friss részeit és .. hát valahogy mégse jön össze az az adott komment szám ahányan éppen olvasták :'DD hahahaa ez még nekem is magas :D de azért érdekes... :D
Na mind1 :D fel vagyok dobva és ilyenkor dőlnek belőlem a hülyeségek :'DD
Úgyhogy mielőtt még valakit letérítenék az ép elméjűek útjáról megyek és tanulok :DD [ hnap töri TÉTEL doga !! szurkoljatok ; ) ]
Pár számot ajánlanék azoknak akik velem együtt jó hangulatban vannak :)) ♥♥



 





Hahahaaa vigyáázat!! Kitört a One Direction láááz :DDDD♥
Na majd jelentkezem ^^.

2 megjegyzés:

  1. talán egyetlen jó dolog a mai napomban, hogy kitetted ezeket .. tudom, persze, hogy nem csak nekem, de azért köszi:) ♥

    VálaszTörlés